Nowe rozdanie sportowych emocji. TVN przejął skoki narciarskie

Discovery może zaliczyć weekend do udanych. Skoki narciarskie w TVN oglądało w sobotę prawie 2,8 mln osób. To niejedyna zmiana na rynku praw transmisji sportowych.

Publikacja: 22.11.2021 21:00

Nowe rozdanie sportowych emocji. TVN przejął skoki narciarskie

Foto: PAP/EPA

Po tym, jak okazało się, że Grupa Discovery nie udzieliła sublicencji do transmisji konkursów w skokach narciarskich Telewizji Polskiej i większość wydarzeń pokaże TVN, eksperci i widzowie byli ciekawi, jak komercyjna stacja poradzi sobie z tym wyzwaniem. Już w niedzielę Katarzyna Issat z biura prasowego TVN informowała w odpowiedzi na nasze pytania, że wstępne wyniki oglądalności z soboty są bardzo dobre. Nie podała jednak szczegółów. W poniedziałek część danych pokazała firma badawcza Nielsen. Opublikowała swój cotygodniowy ranking najpopularniejszych programów telewizji (tej tradycyjnej, linearnej).

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?