TVN chce zyskać młodzież

Niemal całkowita wyłączność na transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich to dla TVN szansa, a dla TVP – strata.

Aktualizacja: 21.11.2021 22:00 Publikacja: 21.11.2021 21:00

TVN chce zyskać młodzież

Foto: Bloomberg/Lukasz Sokol

W sobotę Grupa Discovery zaczęła pokazywać skoki nie tylko – jak dotychczas – w Eurosporcie, lecz także w TVN. Tak ma być do 2026 r. W TVP, która przez ostatnie lata korzystała z sublicencji, kibice zobaczą tylko konkursy w Wiśle i Zakopanem.

To dla publicznego nadawcy strata wizerunkowa i finansowa, chociaż ta ostatnia nie jest tak istotna, jak mogłoby się zdawać. Według szacunków rynkowych uzyskanych przez „Rz" w ostatnim sezonie (od października do marca) TVP dzięki skokom mogła zyskać 25 mln zł (15 mln z reklam, 10 mln zł ze sponsoringu).

Pozostało 81% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?