Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Ekonomiści zwracają uwagę na skomplikowane i ich zdaniem wprowadzające w błąd klientów promocje w sklepach, a wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak zapowiada interwencję.

Publikacja: 31.01.2024 16:48

Promocje w Biedronce to patologia? Dopiski małym drukiem zaskakują klientów

Foto: Bloomberg

Kolejna już dyskusja wokół sposobu prezentowania ofert promocyjnych, tym razem chodziło o sieć Biedronka, rozpętała się w serwisie X (dawny Twitter). Jeden z użytkowników zwrócił uwagę na promocyjną cenę mleka 1,52 zł czyli 52 proc. taniej. Warunkiem skorzystania z promocji jest jednak po pierwsze użycie aplikacji mobilnej sieci, a po drugie trzeba kupić sześć opakowań. Do tego jeszcze na etykiecie najniższa cena z ostatnich 30 dni to 1,69 — obecnie jest zatem 2 proc. taniej.

Pozostało 87% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Nawet dyskonty tracą klientów. Kiepski znak na sezon świąteczny
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Handel
Żabka nie chce wolnej Wigilii. "Nie widzimy potrzeby zmian"
Handel
Żabka pochwaliła się wynikami. Zarobiła na lodach i hot-dogach
Handel
Rosja przechodzi na barter. Ciecierzyca za mandarynki, len za AGD
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej