Walmart przyciąga klientów do programu lojalnościowego tańszą benzyną

Walmart+ jest odpowiedzią detalisty na Amazon Prime. Gigant chce walczyć z konkurentem wykorzystując fakt, że ma fizycznie dostępne placówki.

Publikacja: 27.04.2022 13:55

Walmart przyciąga klientów do programu lojalnościowego tańszą benzyną

Foto: Bloomberg

Półtora roku temu Walmart, gigant detaliczny z USA, wprowadził swój program lojalnościowy Walmart+. Miała to być odpowiedź na Amazon Prime oraz sposób na rozszerzenie działalności e-commerce koncernu. Teraz przyszedł czas na zmiany w programie lojalnościowym i ulepszenia, które mają zachęcić klientów do tego, by wydawali więcej pieniędzy w Walmarcie, a nie u konkurencji.

Flagową zachętą w czasach rosnących cen wszystkiego, w tym drastycznych podwyżek cen paliw, ma być… zniżka na paliwa. W ramach Walmart+ klienci korzystający z programu mają otrzymać zniżkę 10 centów na galonie (ok. 3 centów na litrze). Zasięg zniżki jest naprawdę porządny – klienci Walmart+ będą mogli skorzystać z niej na ponad 14 tysiącach stacji benzynowych. To dwie gigantyczne zmiany w rabacie paliwowym, bo dotychczas zniżka wynosiła 5 centów na galonie i dostępna była na około 2 tysiącach stacji. Poszerzenie zasięgu i zwiększenie rabatu było możliwe dzięki temu, że Walmart zawarł partnerstwo z Exxon Mobil.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką