Generatywna sztuczna inteligencja w biznesie to nie chwilowa moda

Czeka nas ogromna cywilizacyjna zmiana. W perspektywie najbliższych lat wiele czynności będziemy robić zupełnie inaczej niż dzisiaj – mówią Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce, oraz Dawid Osiecki, lider praktyki Data & AI w Accenture w Polsce

Publikacja: 05.06.2024 09:00

Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce

Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce

Foto: Mat. Pras.

Materiał powstał we współpracy z Accenture

Czym może być sztuczna inteligencja w rzeczywistości biznesowej?

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Gdzie wyrzucić karton po mleku? Nie wszyscy znają dobrą odpowiedź
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”