Generatywna sztuczna inteligencja w biznesie to nie chwilowa moda

Czeka nas ogromna cywilizacyjna zmiana. W perspektywie najbliższych lat wiele czynności będziemy robić zupełnie inaczej niż dzisiaj – mówią Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce, oraz Dawid Osiecki, lider praktyki Data & AI w Accenture w Polsce

Publikacja: 05.06.2024 09:00

Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce

Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce

Foto: Mat. Pras.

Materiał powstał we współpracy z Accenture

Czym może być sztuczna inteligencja w rzeczywistości biznesowej?

Pozostało 98% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
NIK wykryła potężne nieprawidłowości w Poczcie Polskiej. Sprawa trafi do prokuratury i CBA
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Małe firmy w Polsce zmagają się z rosnącymi kosztami
Materiał Partnera
Kluczowe elementy przy tworzeniu ROP
Biznes
Nasze plany dotyczące 100 mln zł przychodów są realne
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Biznes
Kuba musi przywyknąć do ciemności
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje