Generatywna sztuczna inteligencja w biznesie to nie chwilowa moda

Czeka nas ogromna cywilizacyjna zmiana. W perspektywie najbliższych lat wiele czynności będziemy robić zupełnie inaczej niż dzisiaj – mówią Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce, oraz Dawid Osiecki, lider praktyki Data & AI w Accenture w Polsce

Publikacja: 05.06.2024 09:00

Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce

Grzegorz Chudek, lider praktyki Cloud First w Accenture w Polsce

Foto: Mat. Pras.

Materiał powstał we współpracy z Accenture

Czym może być sztuczna inteligencja w rzeczywistości biznesowej?

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Amerykanie niezadowoleni z decyzji Brukseli. Urzędnikom Trumpa nie podoba się ReArm Europe
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Biznes
Prezes PGZ podał się do dymisji
Biznes
Magiczny efekt Donalda Trumpa. Nagle znalazły się pieniądze na obronność
Biznes
Jak mocno cła uderzą w Polskę? UE gotowa na starcie handlowe z USA. Przyjaźń Rosji i Chin
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes
Cła zaczną dusić globalny rynek aut
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście