Rozwój technologii zmienia potrzeby i preferencje Polaków

Chcemy, żeby płatności były bezpieczne, intuicyjne, szybkie i wygodne. Stają się takie dzięki nowatorskim rozwiązaniom.

Publikacja: 29.08.2024 21:48

Wakacje są już na finiszu. 80 proc. turystów z Europy Środkowo-Wschodniej deklarowało chęć płacenia podczas swoich zagranicznych podróży kartą, smartfonem lub smartwatchem – wynika z badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study 2024.

– Polacy nie odbiegają od regionalnej średniej, a tę metodę płacenia cenią w szczególności za wygodę (70 proc.), szybkość (56 proc.) i bezpieczeństwo rozumiane jako brak ryzyka utraty gotówki (51 proc.) – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor generalny firmy Visa w Polsce.

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle
Analizy Rzeczpospolitej
Perspektywy branży mają być lepsze, choć problemów nie ubywa
Analizy Rzeczpospolitej
Koszty na ostatniej mili będą obniżać pojazdy elektryczne
Analizy Rzeczpospolitej
Łańcuchy dostaw zbyt podatne na przerwanie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Analizy Rzeczpospolitej
Online czy gotówką – zapłacić trzeba. Grunt, aby w terminie