Budowa szybkich dróg jest odporna na wirusa

Nie spełnił się czarny scenariusz wyhamowania inwestycji przez masowe zakażenia pracowników. Od stycznia podpisano umowy na budowę 16 odcinków szybkich tras o łącznej długości 239 km.

Aktualizacja: 18.05.2020 09:32 Publikacja: 17.05.2020 21:00

Budowa szybkich dróg jest odporna na wirusa

Foto: Adobe Stock

W ostatni piątek wybrano wykonawców wartego 2,23 mld zł 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 pod Rzeszowem, będącego częścią międzynarodowej trasy Via Carpatia. Dzień wcześniej podpisana została umowa na pierwszy odcinek trasy S1 Mysłowice–Bielsko-Biała za prawie 990 mln zł., a w ubiegłym tygodniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zawarła kontrakt na zaprojektowanie i budowę pierwszego z trzech fragmentów drogi ekspresowej S7 Płońsk–Czosnów, na który wyda blisko 600 mln zł.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Transport
Rosjanie znają powód katastrofy azerskiego samolotu. To wulgarny język pilotów
Transport
Maciej Lasek: Nie ma odwrotu od CPK i szybkich kolei
Transport
Hiszpańskie media: Polacy wycofali się z walki o producenta superpociągów Talgo
Transport
Cła Donalda Trumpa uderzą po kieszeniach amerykańskich kierowców
Transport
Jak wygląda rosyjska flota cieni? Ukraina publikuje nową listę
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce