Skórzana kanapa, osobisty kelner donoszący przekąski i drinki, klimatyzacja oraz panoramiczne okno, przez które doskonale widać zmagania piłkarzy. To tylko część wygód, jakie czekają na tych, którzy wykupią luksusowe pomieszczenia na nowych stadionach.
To wydatek, który się opłaci?
– Loże VIP to zupełnie nowy produkt na polskim rynku – mówi Daria Kulińska, rzeczniczka prasowa Stadionu Narodowego w Warszawie, na którym po zakończeniu budowy ma się znaleźć 65 takich pomieszczeń. Ich powierzchnia wyniesie od 38 do 43 mkw. Będzie można korzystać z minikuchni, łącza VoIP (telefonia internetowa), bezprzewodowego Internetu, a powtórki akcji oglądać na 42-calowym ekranie telewizora pracującego w systemie Digital Signage.
– Miejsce parkingowe, oddzielne wejście, indywidualny katering, a przede wszystkim dostęp do strefy biznesowej – na tym najbardziej zależy klientom, którzy decydują się na wykupienie loży – mówi Magdalena Malara, rzeczniczka prasowa spółki Wrocław 2012 koordynującej budowę wrocławskiego stadionu.
Projekt stadionu przewiduje 30 różnych pomieszczeń dla najbogatszych kibiców, ale chętnych na ekskluzywne lokum jest znacznie więcej. O tym, co znajdzie się w środku, będą decydować wynajmujący.