Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 13.03.2015 07:46 Publikacja: 12.03.2015 21:00
Przetwórnie mięsa korzystają na taniej wieprzowinie. Szczególnie dobrze radzą sobie te, które postawiły także na jakość i innowacje.
Foto: Fotorzepa/Jakub Ostałowski
– Na początku kwietnia rozpoczniemy kampanię edukacyjną poświęconą wędlinom pod hasłem „Misja Henryka" – zapowiada Henryk Kania, główny udziałowiec Zakładów Mięsnych Henryk Kania. – Chcemy nauczyć konsumentów, jak poznać dobre wędliny oraz zachęcić ich do kupowania produktów paczkowanych.
Jest o co walczyć. W ciągu ostatniego roku gospodarstwa domowe wydały na wędliny 14,5 mld zł. Z tego 33,8 proc. przypadało na zapakowane kiełbasy i szynki. Jeszcze w połowie 2014 r. ich udziały w rynku wędlin nie przekraczały 30 proc.
W Stanach Zjednoczonych jajka drożały przez całą zimę, dlatego władze uruchomiły import interwencyjny. Staniały,...
Z powodu awarii systemu kontroli produkcji i obrotu alkoholem (EGAIS) w wielu regionach Rosji, w tym w Moskwie,...
W Stanach Zjednoczonych rozpoczęto dużą akcję wycofania ze sklepów wybranych partii napojów Coca-Cola ze względu...
Stany Zjednoczone nie radzą sobie z coraz poważniejszym deficytem jaj na krajowym rynku. Prośby o pomoc, skierow...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Prezydent Trump za konkretny sukces swojej prezydentury uważa wyhamowanie wzrostu cen jajek w USA. Ale nie ma ra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas