W wędlinach liczą się jakość i innowacje

Przetwórnie mięsa korzystają na taniej wieprzowinie. Szczególnie dobrze radzą sobie te, które postawiły także na jakość i innowacje.

Aktualizacja: 13.03.2015 07:46 Publikacja: 12.03.2015 21:00

Przetwórnie mięsa korzystają na taniej wieprzowinie. Szczególnie dobrze radzą sobie te, które postaw

Przetwórnie mięsa korzystają na taniej wieprzowinie. Szczególnie dobrze radzą sobie te, które postawiły także na jakość i innowacje.

Foto: Fotorzepa/Jakub Ostałowski

– Na początku kwietnia rozpoczniemy kampanię edukacyjną poświęconą wędlinom pod hasłem „Misja Henryka" – zapowiada Henryk Kania, główny udziałowiec Zakładów Mięsnych Henryk Kania. – Chcemy nauczyć konsumentów, jak poznać dobre wędliny oraz zachęcić ich do kupowania produktów paczkowanych.

Jest o co walczyć. W ciągu ostatniego roku gospodarstwa domowe wydały na wędliny 14,5 mld zł. Z tego 33,8 proc. przypadało na zapakowane kiełbasy i szynki. Jeszcze w połowie 2014 r. ich udziały w rynku wędlin nie przekraczały 30 proc.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż
Przemysł spożywczy
USA: Tysiące puszek Coca-Coli wycofane z powodu wykrycia plastiku
Przemysł spożywczy
USA chcą importować „setki milionów” jajek z Turcji i Korei Południowej
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Przemysł spożywczy
Donald Trump zapewnia, że zażegnał kryzys na rynku jajek. Nie do końca