– Temat debaty miał zasięg jednego miliarda. To znaczy, że każdemu Polakowi 40 razy wyświetliła się jakaś informacja na temat debaty – podkreśla Szułdrzyński. Taka skala uwagi zaskoczyła wszystkich – również samych kandydatów.
Czytaj więcej
Superpiątek debat w Końskich okazał się punktem zwrotnym kampanii prezydenckiej. Ujawnił słabości...
Debaty, które unieważniły kampanię
– Wszystko już jest tak naprawdę nowe – mówi Szułdrzyński, podkreślając, że wcześniejszy etap kampanii stracił na znaczeniu. – To moim zdaniem doprowadziło do unieważnienia wcześniejszej części kampanii wyborczej.
Redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” wskazuje na kontekst międzynarodowy w jakim toczyła się wcześniej nasza krajowa polityka. Przypomina o wielkim zainteresowaniu działaniami Donalda Trumpa, rozmowami o zakończeniu wojny w Ukrainie, o cłach i zbrojeniu się Europy – To wszystko sprawiało, że nasza kampania wydawała się miałka – mówi gość podcastu, wskazując na dominację zagranicznych tematów w dyskursie publicznym. – Ta debata odwróciła ten trend – dodaje.
Czytaj więcej
Piątkowy wieczór w Końskich stał się niespodziewanym zwrotem w kampanii prezydenckiej – zamiast j...