Aktualizacja: 29.09.2021 10:06 Publikacja: 28.09.2021 18:43
Foto: Fotorzepa / Marta Bogacz
Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych poinformowało, że z powodu pojawiających się licznych błędów podczas procesu rejestracji, w nowym systemie poboru opłaty e-TOLL zarejestrowało się zaledwie 25 proc. potencjalnych użytkowników.
Co innego chwilowa awaria systemu informatycznego. To zdarza się nie tylko podmiotom publicznym, ale chociażby bankom. Ale to, że w systemie do poboru opłat nie wszyscy mogą się na czas zarejestrować, to zupełnie inna sprawa. Przedstawiciele administracji państwowej mówią zupełnie innym językiem niż przedstawiciele przewoźników. Słychać to było np. podczas posiedzenia sejmowej podkomisji ds. transportu drogowego jeszcze 17 września. Szefowa Krajowej Administracji Skarbowej twierdziła, że wszystko jest gotowe, i wspominała tylko o drobnych niedociągnięciach. Z kolei przedstawiciel przewoźników mówił m.in. o tym, że system się zawiesza i brakuje urządzeń do jego obsługi, a aplikacja jest skomplikowana. Oczywiście lepiej, żeby 1 października rzeczywiście doszło ewentualnie tylko do drobnych niedociągnięć, a nie poważnej niewydolności, systemu.
Projekt lansowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości nie zapewnia sprawiedliwych rozliczeń z osobami sprzeniewie...
Gdy fiskus będzie miał wątpliwości, powinien je rozstrzygać na korzyść podatnika. Taka zapowiedź pojawia się nie...
Łączenie przez Donalda Tuska patriotyzmu ekonomicznego ze zmierzchem globalizacji jest błędne, ponieważ jedno ni...
Konsekwencją zamieszania wokół debaty prezydenckiej w Końskich może być nie tylko protest wyborczy, ale również...
Upowszechnienie się w Polsce koncepcji „nieistniejącego wyroku” może wywołać nieprawdopodobny chaos w wymiarze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas