Kampania #ZeroKompromisów nabiera rozpędu

Chcemy skutecznie przeciwstawić się niezgodnym z prawem praktykom. Liczymy, że uda się nam wspólnie tworzyć lepsze jutro – mówi Marcin Mielcarz, szef sieci sprzedaży British American Tobacco.

Publikacja: 30.12.2020 08:00

Marcin Mielcarz jest szefem sieci sprzedaży British American Tobacco

Marcin Mielcarz jest szefem sieci sprzedaży British American Tobacco

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z British American Tobacco

We wrześniu należąca do British American Tobacco sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Zero kompromisów". Komunikat towarzyszący kampanii był prosty: przestrzegajmy zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim.

MARCIN MIELCARZ: Zakaz sprzedaży e-papierosów nieletnim traktujemy priorytetowo. Zaplanowanie początku kampanii na pierwsze dni września, miesiąca, który kojarzy się z troską o bezpieczne rozpoczęcie roku szkolnego, miało zwracać uwagę na konieczność chronienia młodzieży przed dostępem do nikotyny, bo mimo obowiązującego prawa ten problem wciąż istnieje i nie możemy być wobec niego obojętni.

W momencie startu kampanii rozmawiałem z prezesem BAT w Polsce Stevenem Harvie. Podkreślał on bardzo restrykcyjną postawę eSmoking World w przestrzeganiu prawa.

Tak. W sieci eSmoking World nie sprzedajemy żadnych znajdujących się w ofercie produktów nieletnim, ale do zakupu nie dojdzie również, jeśli istnieje najmniejsze podejrzenie, że wyroby te mogą być kupione przez dorosłego z przeznaczeniem dla osoby nieletniej.

Jak dalej ma wyglądać kampania „Zero kompromisów"?

Nasze produkty są dostępne także w około 8 tys. sklepów i stacji benzynowych. Do kampanii chcą dołączyć kolejne sieci sprzedaży, nasi realni sojusznicy w walce z problemem dostępu nieletnich do nikotyny. Już niebawem, na początku nowego roku, charakterystyczne plakaty identyfikujące kampanię będą widoczne także poza siecią eSmoking World.

Kto właściwie jest adresatem kampanii?

Apelujemy do przedsiębiorców oraz ich pracowników, którzy oferują wyroby nowatorskie i e-papierosy. Działając wielotorowo, zarówno jako branża e-papierosów, jak i odpowiedzialni handlowcy, chcemy skutecznie przeciwstawić się niezgodnym z prawem praktykom. Niezwykle ważna jest tu solidarność i połączenie sił, by można było liczyć na rzeczywiste wymierne efekty, na lepsze jutro.

„Lepsze jutro" to nazwa strategii British American Tobacco.

Zgodnie z tą strategią lepsze jutro to dojrzałe wybory dokonywane dzięki wielu różnym możliwościom, które chcemy oferować naszym klientom. Dlatego wciąż rozwijamy portfolio wyrobów tytoniowych, tak by były satysfakcjonujące dla konsumentów i zaspokajały ich potrzeby. Coraz bardziej istotnym trendem jest dzisiaj ograniczanie ryzyka związanego z używaniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych, dlatego naszym celem jest generowanie coraz większej części przychodów z produktów alternatywnych, by ograniczać wpływ naszej działalności na zdrowie.

Kończy się dziwny i trudny 2020 rok. Czego możemy sobie życzyć u progu nadchodzącego?

To był rok pełen wyzwań, jednak dzięki ogromnej determinacji naszych pracowników dowiedliśmy, że można sprawnie i z sukcesami działać w tak trudnych warunkach. Jako globalna firma włączyliśmy się w przeciwdziałanie pandemii. Niedawno amerykański partner technologiczny BAT, Kentucky BioProcessing, ogłosił plany rozpoczęcia pierwszych testów potencjalnej szczepionki przeciw Covid-19 na dorosłych ochotnikach. Życzę, byśmy w nowym roku mogli się czuć bezpiecznie i w jak najbardziej bezpieczny sposób powrócili do tego, co daje nam radość i satysfakcję.

—rozmawiał m.p., notował g.b.

Materiał powstał we współpracy z British American Tobacco

We wrześniu należąca do British American Tobacco sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Zero kompromisów". Komunikat towarzyszący kampanii był prosty: przestrzegajmy zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim.

Pozostało 91% artykułu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację