Materiał powstał we współpracy z British American Tobacco
We wrześniu należąca do British American Tobacco sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Zero kompromisów". Komunikat towarzyszący kampanii był prosty: przestrzegajmy zakazu sprzedaży e-papierosów nieletnim.
MARCIN MIELCARZ: Zakaz sprzedaży e-papierosów nieletnim traktujemy priorytetowo. Zaplanowanie początku kampanii na pierwsze dni września, miesiąca, który kojarzy się z troską o bezpieczne rozpoczęcie roku szkolnego, miało zwracać uwagę na konieczność chronienia młodzieży przed dostępem do nikotyny, bo mimo obowiązującego prawa ten problem wciąż istnieje i nie możemy być wobec niego obojętni.
W momencie startu kampanii rozmawiałem z prezesem BAT w Polsce Stevenem Harvie. Podkreślał on bardzo restrykcyjną postawę eSmoking World w przestrzeganiu prawa.
Tak. W sieci eSmoking World nie sprzedajemy żadnych znajdujących się w ofercie produktów nieletnim, ale do zakupu nie dojdzie również, jeśli istnieje najmniejsze podejrzenie, że wyroby te mogą być kupione przez dorosłego z przeznaczeniem dla osoby nieletniej.