Rynek reklamy lekko w górę

O 1,5 proc. więcej niż przed rokiem wydano na reklamę w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. To zasługa jednego medium – internetu.

Aktualizacja: 23.05.2021 22:31 Publikacja: 23.05.2021 21:00

Rynek reklamy lekko w górę

Foto: Adobe Stock

2,2 mld zł, o 1,5 proc. więcej niż przed rokiem, wydano na reklamę w Polsce w I kw. br. – szacuje Agora. Spółka wydająca „Gazetę Wyborczą", prowadząca sieć kin Helios czy firmę reklamy zewnętrznej AMS, radziła sobie dużo słabiej niż szeroki rynek: odnotowała spadek wpływów z usług reklamowych o około 20 proc., do 90,6 mln zł. To dlatego, że do grupy tej należą firmy reprezentujące sektory reklamowego rynku najbardziej dotknięte przez epidemię i obostrzenia wprowadzone przez rząd.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Media
Amerykański startup przejmie TikToka w USA? Trump ma wkrótce podjąć decyzję
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Media
„Powiedz to Kobiecie", nowy podcast „Rzeczpospolitej"
Media
Przemysław Tychmanowicz zastępcą redaktora naczelnego „Parkietu”
Media
Oficer bezpieki stworzy cyfrową gospodarkę Rosji. Będzie więcej cenzury i kontroli w sieci
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Media
TikTok przegrał w amerykańskim sądzie. Już w niedzielę może zostać zakazany
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku