Nadawca testował tę usługę od grudnia ubiegłego roku. Po włączeniu kanału i uruchomieniu czerwonej kropki na pilocie telewizora obsługującego hybrydową telewizję widzowie mogą korzystać z serwisu z programem telewizyjnym, rekomendacji programowych zespołu portalu Stopklatka.pl, a także zakładki z aktualnościami.

–To multimedialny przegląd aktualności i ciekawostek przygotowywany jest przez redakcję Stopklatka.pl. Treści tu publikowane związane są nie tylko z aktualną ramówką Stopklatki TV. Telewizyjni kinomani mogą śledzić, co dzieje się aktualnie w świecie popkultury: dowiedzą się o nadchodzących premierach i filmach, do których dopiero kompletowana jest obsada, zapoznają z recenzjami tytułów, które już wyświetlane są w kinach, obejrzą najnowsze teasery i zwiastuny, przeczytają plotki z planów i nie zawsze poważne rankingi – podaje firma. Przy okazji debiutu kanału Stopklatka TV na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zarząd Stopklatki zapowiadał też inne dodatkowe usługi powiązane ze stacją, a kierowane do użytkowników tzw. drugich ekranów (tabletów, smartfonów, laptopów itd.).

Usługi Hbb TV miały dotychczas na polskim rynku tylko TVP i kanały z Grupy ZPR Media (Fokus TV, Polo TV i Eska TV). Liczba użytkowników hybrydowych usług TVP prawdopodobnie przekroczyła już milion. - W styczniu mieliśmy 971 tys. użytkowników, więc do przekroczenia miliona najprawdopodobniej dojdzie już w lutym. To bardzo dobra zapowiedź na ten rok - mówił „Rz" Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie. TVP w 2015 roku zamierza uruchomić własną platformę dystrybucyjną, nazywaną dzisiaj roboczo TVP Multiscreen, która umożliwi oglądanie programów TVP na wszystkich dostępnych dzisiaj ekranach urządzeń multimedialnych.

- Statystyki tej usługi cały czas rosną. W listopadzie mieliśmy ok. 650 tys. odbiorników podłączonych do Internetu, obecnie jest to już 800 tys. Aktywnych użytkowników naszej platformy mamy 100 tys. - Planujemy wzrost w kanałach hybrydowych i planujemy uczyć użytkowników, jak korzystać z telewizji hybrydowej. W marcu planujemy kampanię informacyjną we wszystkich naszych kanałach Będziemy pokazywać widzom, jak skonfigurować telewizor, by móc odbierać telewizje hybrydową, liczymy, że to pomoże ją spopularyzować – mówił nam w lutym Bartosz Dorobiała, zastępca dyrektora technicznego w Grupie ZPR Media.

O usługach HbbTV myśli TV Puls, usługę testuje także TVN. Na razie żaden z tych dwóch nadawców nie zdecydował jednak o jej komercyjnym starcie.