Aktualizacja: 27.05.2015 11:52 Publikacja: 27.05.2015 11:52
Foto: Bloomberg
A to dlatego, że sama firma jest mniejsza niż Comcast, który przymierzał się do przejęcia Time Warner Cable przez ostatni rok, a fuzja z TWC i Bright House doprowadzą do powstania skutecznego konkurenta Comcastu na amerykańskim rynku – sugeruje amerykański „Forbes".
W kwietniu analiza urzędników z Federalnej Komisji Komunikacyjnej (FCC) badających czy warta 45 mld dol. fuzja Comcast-TWC nie naruszyłaby konkurencji na rynku wykazała, że nowa firma zagarnęłaby na amerykańskim rynku od 35 proc. udziałów w rynku płatnej telewizji i aż 60 proc. wszystkich klientów wykupujących dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dlatego optowały przeciwko niej na amerykańskim rynku Netflix, Discovery oraz Dish Network.
Najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym 2024 r. została „Rzeczpospolita”. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w ubiegłym roku była cytowana ponad 44 tysiące razy.
Dlatego nie warto liczyć na to, że „na pewno nic się nie stanie” albo „jakoś tam będzie”
Ponad sześciokrotnie więcej użytkowników i trzynastokrotnie więcej odsłon niż przed rokiem - portal wiescirolnicze.pl, należący do RP Digital, podmiotu zależnego od Gremi Media zanotował rewelacyjne wyniki oglądalności w styczniu 2025 r. Dzięki temu znalazł się w ścisłej czołówce serwisów branżowych o tematyce rolniczej.
W czwartym kwartale operator platformy e-commerce z książkami wykazał straty. Inwestorzy zdają się jednak wierzyć, że to już koniec kłopotów.
Przynajmniej trzy wstępne oferty złożyli inwestorzy na akcje TVN sprzedawane przez amerykański koncern Warner Bros. Discovery. Na co stać potencjalnych nabywców?
Amazon znacząco zwiększa liczbę reklam na platformie społecznościowej miliardera Elona Muska X, poinformował dziennik „Wall Street Journal”, powołując się na informatorów. Koncern, podobnie jak wiele innych firm i domów mediowych, zrezygnował z reklam na platformie po kontrowersyjnych postach Elona Muska.
W związku z inwazją Rosji na Ukrainę amerykańskie koncerny medialne Discovery oraz WarnerMedia wstrzymują działalność w Rosji.
Amerykański koncern medialny Discovery, w Polsce właściciel Grupy TVN, poinformował w środę wieczorem, że Komisja Europejska udzieliła mu bezwarunkowej zgody na przejęcie aktywów WarnerMedia.
To amerykański operator telekomunikacyjny ostatecznie kupi Time Warner Cable, jeśli tylko na przeszkodzie nie staną znowu urzędnicy.
Amerykańskie media donoszą, że Comcast zarzuci pomysł przejęcia Time Warner Cable, bo transakcja nie ma szans na zielone światło od regulatorów rynku.
Fuzja dwóch gigantów amerykańskiej telewizji kablowej Comcast i Time Warner Cable będzie musiała przejść najprawdopodobniej przez sądową procedurę antymonopolową.
Pakiety oferujące wszelkie potrzebne nam do życia usługi w ramach jednego abonamentu byłyby wygodą czy już handlowym totalitaryzmem?
Tak podają amerykańskie media. To byłaby kolejna megafuzja telekomunikacyjno-telewizyjna na tamtejszym rynku po już zapowiedzianym przejęciu Time Warner Cable przez Comcast
To była propozycja do natychmiastowego odrzucenia, mimo że na stole leżało kilkadziesiąt miliardów dolarów. Time Warner Cable nie zgodził się na ofertę fuzji ze spółką telewizji Charter Communications Inc. Wartość oferty oszacowano na 37,3 miliarda dolarów, a po uwzględnieniu wartości przejmowanego długu – aż 62,35 miliarda dolarów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas