UOKiK bierze pod lupę Facebooka. Chodzi o zemstę za nowe przepisy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie wprowadzonych przez Facebooka zmian w sposobie prezentowania wpisów polskich wydawców.

Publikacja: 22.10.2024 09:10

Sieć społecznościowa Facebook zmieniła sposób, w jaki prezentowane są odnośniki do treści prasowych

Sieć społecznościowa Facebook zmieniła sposób, w jaki prezentowane są odnośniki do treści prasowych

Foto: Adobe Stock

mat

Jak pisaliśmy na łamach rp.pl we wrześniu, Facebook wprowadził nowe zasady dla polskich mediów. Ich treści na platformie wyświetlane są w postaci pojedynczego odnośnika, a nie jak to było dotychczas, jako graficzny podgląd materiału.

Dlaczego zniknęły obrazki z postów polskich mediów na Facebooku?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla tysięcy właścicieli gruntów ze słupami
Konsumenci
To koniec "ekogroszku". Prawnicy dla Ziemi: przełom w walce z ekościemą
Edukacja i wychowanie
Nie zdał egzaminu, wygrał w sądzie. Wykładowcy muszą przestrzegać zasad
Sądy i trybunały
Pomysł Szymona Hołowni nie uratuje wyborów prezydenckich
Edukacja i wychowanie
Uczelnia ojca Rydzyka przegrywa w sądzie. Poszło o "zaświadczenie od proboszcza"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10