Święto zakupów, ale nie ma co liczyć na wielkie okazje

Nadchodzi Black Friday, czyli wysyp promocji rodem z USA. Choć Polacy mają w planach polowanie na wysokie obniżki, to w rzeczywistości nie mają co na nie liczyć.

Aktualizacja: 27.11.2024 06:19 Publikacja: 27.11.2024 04:37

Nadchodzi Black Friday, czyli wysyp promocji rodem z USA

Nadchodzi Black Friday, czyli wysyp promocji rodem z USA

Foto: REUTERS/Stephane Mahe

Co czwarty konsument chce szukać obniżek cen rzędu 40–50 proc., co piąty zaś nawet 50–60 proc. – wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W stosunku do 2023 r. oczekiwania są wyższe – więcej niż co piąty ankietowany oczekuje promocji jeszcze większych, nawet o 70 czy 80 proc. Eksperci studzą jednak optymizm fanów wyprzedaży: w praktyce takie okazje zdarzają się niezwykle rzadko.

Bez wielkich rabatów. Znaczące obniżki na końcówki serii lub mało chodliwe towary

Pozostało jeszcze 92% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili