Aktualizacja: 27.11.2024 06:19 Publikacja: 27.11.2024 04:37
Nadchodzi Black Friday, czyli wysyp promocji rodem z USA
Foto: REUTERS/Stephane Mahe
Co czwarty konsument chce szukać obniżek cen rzędu 40–50 proc., co piąty zaś nawet 50–60 proc. – wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W stosunku do 2023 r. oczekiwania są wyższe – więcej niż co piąty ankietowany oczekuje promocji jeszcze większych, nawet o 70 czy 80 proc. Eksperci studzą jednak optymizm fanów wyprzedaży: w praktyce takie okazje zdarzają się niezwykle rzadko.
CCC wspierane przez założyciela - Dariusza Miłka - odkryło karty. Chce wykupić akcje internetowej platformy Modivo od miliarderów. Zrobi emisję nowych akcji.
Minął szok wynikający z zaskoczenia raportem Hindenburga. Z końcem stycznia zgodnie z zapowiedzią zamknęliśmy rozdział pt. okres przejściowy na rosyjskim rynku – mówi Marcin Bójko, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Unia Europejska gorączkowo zastanawia się, jak zareagować na groźby wojny handlowej ze strony USA. Na razie stosuje strategię kija i marchewki. I próbuje zachować jedność.
Fundamenty rzetelnego raportowania zagadnień ESG zgodnie z ESRS oraz wskazanie na istotne zagadnienia praktyczne, które pozwolą na prawidłowe przeprowadzenie procesu identyfikacji koniecznych ujawnień, zbierania danych i raportowania w firmie.
Daniela Craiga w roli Jamesa Bonda nie ma z nami już od dobrych kilku lat, ale wciąż obecne są modele Omegi, które swoją popularność zawdzięczają filmowi „Nie czas umierać”. Pora na kolejną odsłonę post-bondowskiego zegarka.
Amerykańska marka Nike nawiązała współpracę z Kim Kardashian. Czy wielka gwiazda Instagrama, która z wielkim sukcesem prowadzi swoją markę Skims, pomoże amerykańskiemu gigantowi w wyjściu z kryzysu?
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzje wobec dwóch spółek z sektora OZE. Nakazał zmianę niedozwolonych postanowień umownych i nałożył kary finansowe na łączną kwotę prawie 3 mln zł.
Belgijsko-amerykańska projektantka Diane von Furstenberg chce powalczyć o serca i portfele pokolenia Z w Europie. Ma jej w tym pomóc współpraca z firmą Zalando. Niemiecki potentat w świecie mody będzie wyłącznym dystrybutorem projektów Diane von Furstenberg na naszym kontynencie.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 20 mln zł kary za właściciela biura podróży Exim Tours za stosowanie praktyk, naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
Zdaniem ekspertów miłośnicy perfum szukają w zapachach strefy komfortu. „Zapachy skóry” to nowa – i coraz modniejsza – kategoria. Czym się wyróżniają?
Henry Cavill, gwiazdor kina, rozpoczyna współpracę ze szwajcarską marką zegarkową Longines. „Dostrzegamy w Henrym autentyczną spójność z wartościami naszej marki” – mówi Matthias Breschan, dyrektor generalny Longines.
Brunello Cuccinelli, włoski przedsiębiorca nazywany „królem mody dla milionerów”, rusza z nowym biznesem. Tym razem chodzi jednak o pomysł spoza branży modowej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas