Zakupy stanieją? 15 tys. małych sklepów chce więcej promocji i niższych cen

Ponad 15 tys. sklepów zrzeszonych w grupie Eurocash ma negocjować ceny i promocje z producentami żywności. Dla klientów to oznacza, że ma być taniej. To rękawica rzucona Biedronce czy Lidlowi.

Publikacja: 09.10.2024 18:25

Małe sklepy chcą promocji

Małe sklepy chcą promocji

Foto: Adobe Stock

Negocjuj albo giń. Małe sklepy chcą promocji

Już na święta Bożego Narodzenia Paweł Surówka, prezes Eurocash, spodziewa się zobaczyć pierwsze promocje wynegocjowane w nowej grupie zakupowej, która ma zmienić reguły gry (cenami) na rynku. Wszystko po to, żeby w małych sklepach było nieco taniej.

Pozostało 96% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd