Lidl wygrywa znowu z Biedronką

Przynajmniej, jeśli chodzi o preferencje ponad 500 tys. użytkowników mobilnych list zakupowych niemiecka sieć po raz kolejny jest najpopularniejsza. Najmocniej traci zaś Auchan.

Publikacja: 01.03.2023 16:17

Lidl wygrywa znowu z Biedronką

Foto: Bloomberg

Zestawienie przygotowała aplikacja Listonic, a Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż 35,2 proc. analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej. Względem poprzedniego roku sieć zwiększyła swoją popularność o 7,7 pkt. proc. Duży skok popularności - o blisko 9 pkt. proc. to sukces także sieci Biedronka. Jej udział na analizowanych listach zakupów wyniósł 34,2 proc. Auchan jako jedyna na podium osłabiła swoją pozycję - o 2,9 pkt. proc. Autorzy zestawienia wyjaśniają, że ten największy odnotowany w raporcie spadek popularności mógł być związany z problemami wizerunkowymi sieci po wybuchu wojny w Ukrainie. Wynik na poziomie 7 proc. pozwolił utrzymać się Auchan na trzecim miejscu, ale znacznie oddalił sieć od konkurencji z podium.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Zamykają się drzwi do Królewca. Rosjanie grożą zajęciem Litwy w jeden dzień
Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni