Lidl wygrywa znowu z Biedronką

Przynajmniej, jeśli chodzi o preferencje ponad 500 tys. użytkowników mobilnych list zakupowych niemiecka sieć po raz kolejny jest najpopularniejsza. Najmocniej traci zaś Auchan.

Publikacja: 01.03.2023 16:17

Lidl wygrywa znowu z Biedronką

Foto: Bloomberg

Zestawienie przygotowała aplikacja Listonic, a Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż 35,2 proc. analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej. Względem poprzedniego roku sieć zwiększyła swoją popularność o 7,7 pkt. proc. Duży skok popularności - o blisko 9 pkt. proc. to sukces także sieci Biedronka. Jej udział na analizowanych listach zakupów wyniósł 34,2 proc. Auchan jako jedyna na podium osłabiła swoją pozycję - o 2,9 pkt. proc. Autorzy zestawienia wyjaśniają, że ten największy odnotowany w raporcie spadek popularności mógł być związany z problemami wizerunkowymi sieci po wybuchu wojny w Ukrainie. Wynik na poziomie 7 proc. pozwolił utrzymać się Auchan na trzecim miejscu, ale znacznie oddalił sieć od konkurencji z podium.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują
Handel
Światu grożą wyższe stawki celne w handlu z USA. Zwłaszcza Chinom
Handel
Czy 11 listopada sklepy są otwarte? Gdzie zrobić zakupy w Święto Niepodległości?
Handel
Amazon: Partnerstwo polityczne między USA a Polską pozostaje bardzo silne
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Handel
Black Friday 2024: Kiedy wypada? Lepiej uważać na pułapki zakupowe
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje