Kaufland Card już 2 marca. Sieć ujawnia szczegóły nowego programu lojalnościowego

Kaufland rozstaje się z Paybackiem i wdraża własny program lojalnościowy. Zapewnia przy tym, że będzie oferował rzeczywiście indywidualne promocje.

Publikacja: 22.02.2023 17:10

Kaufland Card już 2 marca. Sieć ujawnia szczegóły nowego programu lojalnościowego

Foto: Adobe Stock

Należąca do Grupy Schwarz sieć Kaufland oficjalnie już poinformowała o swoim nowym programie lojalnościowym, który startuje już 2 marca. Przy czym program Kaufland Card, bo o nim mowa, nie jest do końca taki nowy – Polska jest ostatnim unijnym rynkiem sieci Kaufland, na którym będzie on wdrożony.

W Polsce, przed wprowadzeniem programu lojalnościowego, sieć sprawdziła jakie są preferencje Polaków odnośnie oczekiwanych korzyści z uczestnictwa w takich programach. Z zebranych danych wynika, że większość Polaków interesują najbardziej rabaty oraz możliwość zbierania punktów. Coraz ważniejsze jest też to, by indywidualne promocje były rzeczywiście indywidualnie dopasowane do klienta. Kaufland obiecuje, że właśnie to będzie oferował program Kaufland Card.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Natychmiastowa dymisja szefa sieci Primark. W tle zarzuty obyczajowe
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Handel
Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy
Handel
Francuz chce odrodzić markę Tupperware. „Wielki powrót” kultowej marki do Polski
Handel
Do czego doprowadzi motoryzacyjna wojna celna Donalda Trumpa?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Handel
Donald Trump rozpoczyna motoryzacyjną wojnę handlową. Kto ją wygra?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście