Kaufland Card już 2 marca. Sieć ujawnia szczegóły nowego programu lojalnościowego

Kaufland rozstaje się z Paybackiem i wdraża własny program lojalnościowy. Zapewnia przy tym, że będzie oferował rzeczywiście indywidualne promocje.

Publikacja: 22.02.2023 17:10

Kaufland Card już 2 marca. Sieć ujawnia szczegóły nowego programu lojalnościowego

Foto: Adobe Stock

Należąca do Grupy Schwarz sieć Kaufland oficjalnie już poinformowała o swoim nowym programie lojalnościowym, który startuje już 2 marca. Przy czym program Kaufland Card, bo o nim mowa, nie jest do końca taki nowy – Polska jest ostatnim unijnym rynkiem sieci Kaufland, na którym będzie on wdrożony.

W Polsce, przed wprowadzeniem programu lojalnościowego, sieć sprawdziła jakie są preferencje Polaków odnośnie oczekiwanych korzyści z uczestnictwa w takich programach. Z zebranych danych wynika, że większość Polaków interesują najbardziej rabaty oraz możliwość zbierania punktów. Coraz ważniejsze jest też to, by indywidualne promocje były rzeczywiście indywidualnie dopasowane do klienta. Kaufland obiecuje, że właśnie to będzie oferował program Kaufland Card.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili