Kaufland Card już 2 marca. Sieć ujawnia szczegóły nowego programu lojalnościowego

Kaufland rozstaje się z Paybackiem i wdraża własny program lojalnościowy. Zapewnia przy tym, że będzie oferował rzeczywiście indywidualne promocje.

Publikacja: 22.02.2023 17:10

Kaufland Card już 2 marca. Sieć ujawnia szczegóły nowego programu lojalnościowego

Foto: Adobe Stock

Należąca do Grupy Schwarz sieć Kaufland oficjalnie już poinformowała o swoim nowym programie lojalnościowym, który startuje już 2 marca. Przy czym program Kaufland Card, bo o nim mowa, nie jest do końca taki nowy – Polska jest ostatnim unijnym rynkiem sieci Kaufland, na którym będzie on wdrożony.

W Polsce, przed wprowadzeniem programu lojalnościowego, sieć sprawdziła jakie są preferencje Polaków odnośnie oczekiwanych korzyści z uczestnictwa w takich programach. Z zebranych danych wynika, że większość Polaków interesują najbardziej rabaty oraz możliwość zbierania punktów. Coraz ważniejsze jest też to, by indywidualne promocje były rzeczywiście indywidualnie dopasowane do klienta. Kaufland obiecuje, że właśnie to będzie oferował program Kaufland Card.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać
Handel
Kasjer Putina przejmie największe sklepy internetowe Rosji
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny