McDonald’s: Ta gigantyczna awaria to nie nasza wina

McDonald's poinformował, że problemy techniczne, które w piątek sparaliżowały większość restauracji amerykańskiej sieci fast foodów na całym świecie, zostały spowodowane przez zewnętrznego dostawcę.

Publikacja: 16.03.2024 12:54

Nieczynny lokal McDonald's w Shimbashi dzielnicy Tokyo

Nieczynny lokal McDonald's w Shimbashi dzielnicy Tokyo

Foto: AFP

Globalna awaria nastąpiła podczas „zmiany konfiguracji” i uniemożliwiła restauracjom przyjmowanie zamówień, między innymi w Wielkiej Brytanii, Australii i Japonii oraz w Polsce – pisze BBC. McDonald's zapewnił, że przyczyną problemów nie był cyberatak.

To nie był cyberatak na McDonald's

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta
Gastronomia
Pizzerie tracą klientów. Efekt Żabki czy boom na kebab?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gastronomia
Zła wiadomość dla Włochów i dla turystów. Mocno drożeje największy włoski przysmak