Aktualizacja: 28.11.2014 01:00 Publikacja: 28.11.2014 01:00
Foto: Rzeczpospolita
Bardzo zróżnicowaną kategorię usługi i działalność deweloperska otwiera marka Pracuj.pl firmująca znany polski serwis skierowany do osób poszukujących pracy i zainteresowanych rozwojem kariery. Choć obecna moc marki jest nieco mniejsza niż w minionym roku, to i tak na tle rywali jest to doskonały wynik, który pozwolił na zdobyciepierwszej pozycji w naszym zestawieniu. Pracuj.pl to największy krajowy portal z ofertami zatrudnienia; tylko w 2013 r. z jego usług skorzystało ok. 20 tys. firm poszukujących pracowników.
Największymi wyzwaniami są wspieranie polskiego wzornictwa, podejmowanie inicjatyw edukacyjnych oraz zadbanie o dziedzictwo IWP bez regularnego wsparcia finansowego – mówi Michalina Pietrzyk, wiceprezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
W najbliższy wtorek odbędą się wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Choć sondaże są wyrównane, jedno jest pewne: protekcjonistyczne zapędy oraz brak chęci realnej redukcji deficytu budżetowego zwyciężą, niezależnie kto zostanie głową państwa - pisze młody ekonomista.
Dane historyczne wskazują, że październik i IV kwartał są okresami dobrymi dla kryptowalut. Ostatnio tym aktywom znów zaczęły sprzyjać rosnące szanse wyborcze Donalda Trumpa. Wybory mogą być pozytywnym impulsem dla części inwestorów.
Cyfryzacja dotyka każdej sfery działalności człowieka. To proces, który towarzyszy także biznesowi bez względu na branżę i skalę działalności.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
O społecznej odpowiedzialności biznesu mówi się coraz więcej. To, co kiedyś było modą, teraz staje się obowiązkiem. Firmy muszą odpowiadać na potrzeby społeczeństwa i środowiska.
Chociaż wśród 220 najcenniejszych polskich marek przewagę liczebną mają przedstawiciele branży spożywczej, to pod względem wartości przewodzi branża paliwowo-energetyczna na czele z Orlenem.
Wyceny najdroższych marek świata idą już w setki miliardów dolarów. To głównie efekt szybkiego wzrostu wartości znaków firmowych tych gigantów.
Pandemia to dla marek okazja umocnienia i podkreślenia swojej obecności. Przestają być neutralne etycznie, światopoglądowo, lepiej rozumieją ideę celu pozakomercyjnego, niezwiązanego ze swoim istnieniem.
Pandemia wymusiła na firmach odzieżowych i obuwniczych oszczędności i walkę o internautę. To czas dla kreatywnych.
Wśród dwunastu najcenniejszych marek połowę stanowią te z sektora paliwowo-energetycznego. Przejęcia spowodują, że wkrótce już cztery z nich będą należały do Orlenu, płockiego koncernu paliwowego.
Pomimo pandemii największe przedsiębiorstwa realizują potężne projekty i wdrażają nowe, zielone strategie.
PZU - największa grupa ubezpieczeniowa w naszym kraju wyraźnie wyprzedziła czołowe banki.
20 czołowych marek wartych jest ponad 16 mld zł. Za niemal połowę tej kwoty odpowiada lider, który nadal się umacnia.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas