Aktualizacja: 17.04.2025 04:25 Publikacja: 02.09.2022 15:08
Prof. Wojciech Roszkowski
Foto: PAP/Leszek Szymański
W rozmowie ze Studiem PAP prof. Roszkowski ocenił, że wprowadzenie do szkół przedmiotu historia i teraźniejszość było potrzebne. - Stan wiedzy o historii najnowszej wśród młodego pokolenia jest fatalny, to chyba wszyscy widzą - powiedział. Jego zdaniem "wiele do życzenia" pozostawiał do tej pory sposób nauczania wiedzy o społeczeństwie. - Elementy bardziej teoretyczne wisiały w próżni, nie były w żadnej mierze połączone z wydarzeniami z historii najnowszej, więc to połączenie historii najnowszej z WOS-em moim zdaniem było bardzo dobre - ocenił.
Serial „Dojrzewanie” i skuteczna kampania prowadzona w mediach społecznościowych przez Sławomira Mentzena uświad...
Jakiej szkoły dla polskich dzieci chcą kandydaci na urząd prezydenta Polski? Przyjrzeliśmy się ich wypowiedziom
Chcemy, żeby płace nauczycieli były stabilne, konkurencyjne w stosunku do innych płac w gospodarce. Sejm pracuje...
– Sprawa jesiennych ferii to temat dyskusyjny. Rozważany jest tzw. tydzień projektowy, który da uczniom trochę o...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kuratoria oświaty zarzucone są skargami od rodziców. By się bronić, dyrektorzy muszą mieć mnóstwo dokumentów. Do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas