Obaj mają w Polsce fabryki, podobnie jak Michelin. Michelin oferuje opony pod własną nazwą oraz pod markami Kleber, BF Goodrich i Kormoran. Dyrektor marketingu w Michelin Polska Arkadiusz Przydatek stwierdził, że w 2010 roku sprzedaż opon do aut osobowych, dostawczych i 4x4 wzrosła o 3 procent, zaś ciężarowych o 30 procent w stosunku do 2009 roku.
Dodał, że rynek opon osobowych nieustannie rośnie, a do pojazdów użytkowych osiągnął przedkryzysowe rozmiary. Szczególnie szybki wzrost notują segmenty opon o wysokich osiągach, dla najszybszych, sportowych wozów oraz do modeli 4x4, czyli coraz popularniejszych SUV-ów.
Udział marek premium (czyli Bridgestone, Continental, GoodYear i Michelin) sięga 80 procent w tym segmencie i jest wyższy niż dla całego rynku opon. Przydatek twierdzi, że Michelin w tych segmentach uzyskuje dwucyfrowe wzrosty. Michelin wprowadził do sprzedaży nową oponę nazwaną Pilot Super Sport. Przedstawiciele marki podkreślają, że opona ma nie tylko dobrą przyczepność w różnych warunkach, lecz także największą trwałość spośród konkurentów, co potwierdziły testy Dekry, ADAC i TUV.
Michelin obiecuje, że polscy klienci nie będą mieli problemu z zakupem opon letnich. Prezes Michelin Polska Olivier Decqiun przyznaje, że z powodu bardzo wysokiego zapotrzebowani na opony zimowe, ich produkcja przeciągnęła się, przez co później fabryki zaczęły wypuszczać opony letnie. Ich braki są zauważalne w cieplejszych krajach, gdzie już rozpoczął się sezon wymiany opon. Decquin sądzi, że polski oddział zdąży zaopatrzyć się w letnie gumy zanim pojawi się na nie popyt. Klienci mogą spodziewać się podwyżek cen opon. Arkadiusz Przydatek usprawiedliwia je rosnącymi cenami surowców i energii. W tym roku Michelin zmodernizuje opony Kormoran. Obecne bieżniki zostały zaprezentowane w 1999 roku. Kormoran konkuruje m.in. z oponami Sava z grupy GoodYear.