TIM chce w tym roku wyjść na plus

TIM, jeden z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce, większość sprzedaży realizuje już przez sklep internetowy.

Publikacja: 24.03.2015 21:18

TIM chce w tym roku wyjść na plus

Foto: www.sxc.hu

Firma ta jako pierwsza w branży całkowicie zrezygnowała z tradycyjnych hurtowni, przekształciła je w lokalne biura handlowe i skupiła się głównie na sprzedaży przez internet. Zarząd przekonuje, że po gigantycznej stracie w 2014 r., wynikającej z kosztów wdrażania tej ryzykownej strategii, spółka już w tym roku zanotuje zysk operacyjny.

– Jest to najlepszy kierunek rozwoju dla spółek handlowych, gdyż lepiej być liderem zmian niż naśladowcą. Konkurencji bowiem nigdy nie uda się powtórzyć efektów handlowych, które osiąga lider – przekonuje Krzysztof Folta, prezes TIM.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Siła nabywcza Polaków w górę
Biznes
Prezes Amica Jacek Rutkowski: Amica nie jest na sprzedaż. Choć oferty dostaję
Biznes
Najcenniejsze marki w 2024 roku. Która dominuje na świecie, a która w Polsce?
Biznes
Nippon Steel nie przejmie US Steel. Jest weto Joe Bidena
Materiał Promocyjny
eDO Post – nowa era bezpiecznej komunikacji cyfrowej dla biznesu
Biznes
Francuscy prezesi wątpią w swój kraj najbardziej od ponad dekady. Stawiają na zagranicę
Materiał Promocyjny
Unikalna okazja inwestycyjna