TIM chce w tym roku wyjść na plus

TIM, jeden z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce, większość sprzedaży realizuje już przez sklep internetowy.

Publikacja: 24.03.2015 21:18

TIM chce w tym roku wyjść na plus

Foto: www.sxc.hu

Firma ta jako pierwsza w branży całkowicie zrezygnowała z tradycyjnych hurtowni, przekształciła je w lokalne biura handlowe i skupiła się głównie na sprzedaży przez internet. Zarząd przekonuje, że po gigantycznej stracie w 2014 r., wynikającej z kosztów wdrażania tej ryzykownej strategii, spółka już w tym roku zanotuje zysk operacyjny.

– Jest to najlepszy kierunek rozwoju dla spółek handlowych, gdyż lepiej być liderem zmian niż naśladowcą. Konkurencji bowiem nigdy nie uda się powtórzyć efektów handlowych, które osiąga lider – przekonuje Krzysztof Folta, prezes TIM.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Poczta Polska pomaga powodzianom. Przyspieszyła dostarczanie emerytur
Biznes
Polska firma zbrojeniowa sprzeda Korei Południowej tysiące dronów kamikadze
Biznes
Najnowszy iPhone już dostępny w Rosji. Klienci sięgną głęboko do kieszeni
Biznes
Dyplomacja półprzewodnikowa. Tajwan broni się przed komunistycznym sąsiadem
Materiał Promocyjny
Zarządzenie samochodami w firmie to złożony proces
Biznes
Francuska Riwiera opanowana przez Rosjan. Kwitnie korupcja i luksus