Rewolucja w filiżance

Tradycyjna czarna herbata traci w Polsce zwolenników. Wkrótce na rynku za 1,2 mld zł mogą ją zdetronizować mieszanki aromatyzowane i ziołowe.

Aktualizacja: 01.09.2015 12:59 Publikacja: 31.08.2015 22:00

Tradycyjna czarna herbata traci w Polsce zwolenników. Wkrótce mogą ją zdetronizować mieszanki aromat

Tradycyjna czarna herbata traci w Polsce zwolenników. Wkrótce mogą ją zdetronizować mieszanki aromatyzowane i ziołowe.

Foto: 123RF

Polski rynek detaliczny herbaty, nie licząc gastronomii, wart jest już ponad 1,21 mld zł – wynika z danych firmy badawczej Nielsen.

Ze spożyciem zbliżającym się do 1 kg rocznie na osobę Polska zajmuje czwarte miejsce w Europie. Wyprzedzają nas tylko Irlandczycy, Brytyjczycy i Rosjanie – podaje Euromonitor International.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Czy Ukraina postawi na Europę i Chiny? Kłótnia Zełenskiego i Trumpa
Biznes
Umowa na borsuki może być lada dzień
Biznes
Hakerzy zaatakowali Polską Agencję Kosmiczną. Kto stoi za atakiem?
Biznes
Drewno: kolejna grupa towarowa zagrożona cłem Trumpa
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Biznes
Elon Musk podejrzany o unikanie podatków we Włoszech
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”