Aktualizacja: 28.01.2025 03:18 Publikacja: 24.01.2024 14:23
Foto: Adobe Stock
Trwający we Francji spór między detalistami a producentami przybiera nowe formy nasilając się przed końcem corocznych negocjacji handlowych w tym kraju. Sieć Intermarché wystartowała z kampanią promocyjną, w której pokazywała praktykę koncernu Unilever, do którego należą takie marki, jak Knorr, Carte d’Or czy Dove. Wśród produktów koncernu są też na przykład lody Magnum, które trafiły na plakaty Intermarché.
Aż 19 proc. kupujących w sieci zostało oszukanych w 2024 r. Jeszcze więcej zetknęło się z tym problemem wśród członków rodziny lub znajomych.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Promocje to wciąż główne narzędzie dla handlowców, by walczyć z konkurencją o klientów. Ich liczba rośnie. Ale np. markety budowlane czy drogerie zmniejszyły ich liczbę.
Handel w niedzielę i święta oraz w niektóre inne dni jest ograniczony. Jedna z handlowych niedziel w 2025 roku ma miejsce już w najbliższy weekend, 26 stycznia. Kiedy jeszcze zrobimy zakupy w niedzielę?
Niemiecki producent obuwia i odzieży sportowej Adidas zamierza zwolnić nawet 500 pracowników, w celu „uproszczenia działalności” – donosi CNBC. Firma miała ogłosić ten plan tuż po opublikowaniu zaskakująco dobrych wyników.
Fabrycznie nowe Suzuki Vitara i S-Cross są dostępne taniej nawet o 18 tysięcy złotych. Promocja trwa do końca stycznia.
Handel ubraniami systematycznie się kurczy i przechodzi do internetu. Odczuła to spółka będąca właścicielem marek Troll i Top Secret - jest likwidowana, nie dała rady walczyć z Temu czy Shein.
Rozpoczęły się ferie zimowe, a wraz z nimi krajowe i zagraniczne wyjazdy na narty. Przed urlopem warto zadbać o właściwe zabezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń.
Wdrażając rolnictwo regeneratywne, jesteśmy w stanie zredukować nawet ok. 40 proc. emisji pochodzących obecnie z systemu żywieniowego w Unii Europejskie do 2050 r. – mówi Michał Siwek z BNP Paribas Bank Polska.
Orlen w wyniku przejęć przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich lat znacząco poszerzył portfolio oferowanych usług i produktów. Nowa strategia spółki uwzględnia wszystkie segmenty, w których działa grupa, proponując nową ofertę dla klientów.
Orlen będzie dekarbonizował segment rafineryjny i petrochemiczny, oferując produkty nisko- i zeromisyjne, ale też poprawiając procesy wytwórcze w grupie. Firma chce nawiązywać partnerstwa z zewnętrznymi podmiotami i zakłada finansową roztropność przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.
Konkurs na operatora wyznaczonego zapewne wygra Poczta Polska, ale spółka i tak musi zwiększyć efektywność działań, żeby przetrwać na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Armia Kremla opanowała kolejną, niedużą miejscowość w stepach. Ale stamtąd może poważnie zagrozić obrońcom.
Paryżanie przygotowują się do wydarzenia o nazwie La Vaisselle des Chefs. To wielka wyprzedaż przedmiotów pochodzących z najbardziej znanych paryskich restauracji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas