Aktualizacja: 26.11.2015 10:30 Publikacja: 26.11.2015 10:30
Foto: Bloomberg
Metoda została już zaakceptowana przez niemieckich regulatorów. Tyle, że można ją zastosować jedynie w dużych silnikach. Koncern nadal pracuje nad rozwiązaniem dla silników 1,2-litrowych. Koszt całej operacji jest szacowany przez profesora Ferdinanda Dudenhoeffera, niemieckiego eksperta motoryzacyjnego z Uniwersytetu Duisburg-Essen, na pół miliarda euro, czyli znacznie mniej, niż koncern odpisał wcześniej na te wydatki (6,7 mld euro).
- Wbrew wielu ekspertom Volkswagen pozbierał się finansowo po tej aferze znacznie szybciej, niż tego powszechnie oczekiwano - uważa profesor.
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas