- Piotr Babieno, prezes Bloober Teamu
Studiował na Politechnice Krakowskiej, w Warszawskiej Szkole Filmowej i na Polish Open University w Krakowie. Z branżą gier związany od kilkunastu lat. Od 2006 r. sprawował funkcje zarządzające w studiach deweloperskich, a od 2008 r. objął stery Bloober Teamu. Pod jego kierownictwem grupa mocno rozwinęła biznes. Znalazła również swoją specjalizację: koncentruje się na tworzeniu mrocznych thrillerów i horrorów. Spółka jest notowana na NewConnect, ale rynek ten jest już dla niej za ciasny – w tym roku przeskoczy na GPW. Babieno mocno angażuje się w działalność edukacyjną w branży. Jest wykładowcą, a także współtwórcą programu studiów podyplomowych Europejska Akademia Gier, organizowanych przez Uniwersytet Jagielloński we współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą. Na zaproszenie rządu Kanady wykładał też na Jaloo Festival of Animation and Gaming.
- Tomasz Grudziński, prezes Artifex Mundi
Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, z branżą gier komputerowych związany od początku swojej kariery zawodowej. W 2006 r. wspólnie z grupą przyjaciół, którzy podobnie jak on byli pasjonatami programowania, założył studio Artifex Mundi, co po łacinie oznacza „artysta świata". Początkowo katowicka firma mieściła się w małym biurze i zatrudniała zaledwie dziesięć osób. Dziś daje pracę ponad 140 specjalistom. Specjalizuje się w tworzeniu gier przygodowych, które z powodzeniem podbijają nowe rynki. W ostatnich kilkunastu latach Grudziński współpracował z największymi globalnymi producentami i wydawcami gier. Jest odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii, rozwój nowego biznesu, koordynację działań zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych oraz za budowanie relacji na arenie międzynarodowej. W 2016 r. wprowadził firmę na giełdę.
- Krzysztof Kostowski, prezes PlayWaya
Od 25 lat związany z branżą. Ze stworzoną przez siebie spółką Play sp. z o.o. w latach 2002–2011 osiągnął pozycję jednego z liderów dystrybucji gier w Polsce. Z powodzeniem prowadził proces inkubacji wielu małych i średnich zespołów deweloperskich. W 2011 r. powołał do życia PlayWay – podmiot wspierający zespoły z innowacyjnymi pomysłami. Jest autorem koncepcji sztandarowego produktu firmy: gry „Car Mechanic Simulator", oraz 30 innych. Odpowiada za pełen proces tworzenia większości produkcji, począwszy od koncepcji gry, poprzez dobranie składu zespołu, a skończywszy na wydaniu tytułu na rynkach światowych. W ubiegłym roku wprowadził firmę na giełdę i kontynuuje jej dynamiczny rozwój. Nie pobierał pensji przez pięć lat od momentu założenia spółki. – Wolałem, żeby wszystkie dostępne środki pracowały na rozwój firmy – tłumaczył.
- Robert Siejka, prezes The Farm 51
Współzałożyciel firmy The Farm 51, wcześniej był m.in. wydawcą pisma o animacji i grafice komputerowej. Organizator i członek jury międzynarodowych konkursów 3D i konkursu na najlepszą polską animację. W zarządzaniu spółką pomaga mu m.in. Kamil Bilczyński, który wcześniej brał udział w pracach nad projektem gry „Painkiller". Zespół The Farm 51 ma za sobą kilkanaście wydanych tytułów na komputery PC, konsole stacjonarne oraz przenośne. W ubiegłym roku zadebiutował na rynku wirtualnej rzeczywistości, wydając innowacyjną aplikację „Chernobyl VR Project" na Oculus Rift (wersje na inne platformy są w przygotowaniu), która pozawala użytkownikowi zwiedzić wirtualną replikę okolic słynnej katastrofy atomowej. Teraz zarządzana przez Siejkę firma koncentruje się na zbliżającej się premierze gry „Get Even".