Amerykanie są bardziej surowi dla Boeinga

Steve Dickson, były pilot linii lotniczej Delta, który został wybrany na prezesa Federalnej Agencji Lotnictwa (FAA), nie pozostawia cienia wątpliwości co do tego, jak będzie traktować Boeinga. Delikatnie daje także do zrozumienia, że jego głównym celem jest teraz odzyskanie wiarygodności samej FAA.

Aktualizacja: 13.08.2019 15:23 Publikacja: 13.08.2019 13:59

Amerykanie są bardziej surowi dla Boeinga

Foto: AFP

Zapytany na kiedy szacuje potencjalny termin powrotu MAXów do operacji Dickson odpowiedział, że żaden taki harmonogram nie istnieje: — W żadnym wypadku nie pozwolimy na to, aby MAXy wróciły do operacji, dopóki nie będę miał absolutnej pewności, że jest to bezpieczne. Po prostu śledzimy wszystkie wydarzenia z tym związane i zanim zgodzimy się na powrót tych maszyn do latania z pasażerami, musimy być pewni, że zostały wykorzystane wszystkie możliwe technologie do naprawy samolotu, a piloci przeszli niezbędne szkolenia — mówił Dickson 12 sierpnia podczas uroczystości zaprzysiężenia w Departamencie Transportu. 

Pozostało jeszcze 80% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Transport
Panama nie boi się pogróżek Donalda Trumpa. Inwestuje w kanał
Transport
Ryanair pokłócił się z lotniskiem w Belgradzie. W tle spór z Vinci
Transport
Rosjanie oburzeni rekomendacją EASA. „To nowe sankcje i wspieranie terroryzmu”
Transport
Na polskich lotniskach coraz więcej pasażerów. Inwestycje idą w miliardy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=78448410;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Belgię czeka strajk. Związki zawodowe zapowiadają transportowy paraliż kraju