Koncerny przyciągające wizerunkiem. Praca w tych firmach wbiłaby Polaka w dumę

Jaką marką jako pracodawcą Polacy pochwaliliby się na rodzinnym spotkaniu albo przy majówkowym grillu ze znajomymi? Pierwszą trójkę tworzą Wedel, Allegro i Mercedes.

Publikacja: 26.04.2023 15:53

Koncerny przyciągające wizerunkiem. Praca w tych firmach wbiłaby Polaka w dumę

Foto: Adobe Stock

Znane i cenione marki konsumenckie, będące czołowymi graczami w swoich branżach, skutecznie przyciągają też kandydatów do pracy - potwierdza najnowsze badanie agencji Inquiry i międzynarodowej firmy YouGov, która monitoruje wizerunek marek, w tym reputację pracodawców na całym świecie. W badaniu, które obejmuje aż 9 tys. polskich konsumentów, pytano o ocenę 400 firmowych marek z różnych branż jako potencjalnych pracodawców - a konkretnie o to, które z nich byłyby powodem do dumy dla swoich pracowników.

Pozostało 80% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Rynek pracy
Pomimo szturmu na oferty pracy firmom wciąż trudno o talenty
Rynek pracy
Brakuje pracowników w Królewcu. Rosja sięga po Hindusów
Rynek pracy
Jakich pracowników potrzebują firmy w Polsce
Rynek pracy
Płace rosną, ale kosztem miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Rynek pracy
Świąteczny sezon w Polsce bez napływu Ukraińców. Kto ich zastąpi?