Co czwarta „małpka” znika z półki do południa. Jak wygląda sprzedaż wódek w małych butelkach

Skandal z alkotubkami przypomina o problemie „małpek”. A ten rynek, mimo spadków, nadal jest wart 6 mld zł, czyli 12 proc. całego rynku alkoholi. Jedna czwarta „małpek” jest sprzedawana do południa.

Publikacja: 07.10.2024 04:39

Co czwarta „małpka” znika z półki do południa. Jak wygląda sprzedaż wódek w małych butelkach

Foto: Bloomberg

Alkotubki wywołały w ubiegłym tygodniu ogromny skandal. W błyskawicznym tempie zniknęły ze sklepów i przy okazji przypomniały o problemie alkoholi w małych opakowaniach. A te mają się nieźle, bo ich sprzedaż w ciągu ostatniego roku przekroczyła 6 mld zł, czyli 12 proc. wartości rynku alkoholi. Jedna czwarta „małpek” jest sprzedawana do południa.

Alkohol w małym formacie

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Największy na świecie dostawca produktów rolno-spożywczych zwolni 8 tys. osób
Przemysł spożywczy
Masło znów po 10 zł? To realny scenariusz
Przemysł spożywczy
Kawior podrożał w Rosji o 34 procent. Zapowiada się bardzo drogi Nowy Rok
Przemysł spożywczy
Nowa gorzelnia w Lublinie za ponad 200 milionów złotych
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Przemysł spożywczy
Zmarł polski „król wędlin”. Założyciel znanych zakładów mięsnych miał 78 lat
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska