Łowicz i Kotlin już w Maspeksie

Wadowicki potentat sfinalizował przejęcie większości aktywów firmy Agros Nova. Na ich bazie utworzy kolejną jednostkę biznesową w Polsce, która będzie zarządzana z Warszawy.

Publikacja: 21.07.2015 15:23

Łowicz i Kotlin już w Maspeksie

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik PG Piotr Guzik

W efekcie transakcji powstanie jedna z największych polskich grup spożywczych o obrotach przekraczających 4 mld zł. Będzie liderem w wielu segmentach rynku spożywczego z bardzo silnymi, rozpoznawalnymi markami. Do m.in. takich brandów  Maspeksu jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz dołączą Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn czy  DrWitt.

- Agros Nova to bezdyskusyjnie jedna z najsilniejszych firm spożywczych w tym kraju, która wniesie olbrzymi dorobek do naszej spółki – wartościowe i silne marki oraz co dla nas bardzo ważne także - profesjonalny zespół pracowników  – komentuje Krzysztof Pawiński, prezes grupy Maspex Wadowice. -  Priorytetem na dziś jest utrzymanie sprzedaży i na tym obszarze głównie skupimy się w pierwszym etapie. Firma Agros Nova ma doskonałą strukturę handlową i jej sprawne działanie jest jednym z ważniejszych elementów sukcesu tego przejęcia. Oczywiście równolegle będą prowadzone działania integracyjne w pozostałych obszarach.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
200 mln na pączki. Każdy w Polsce zje co najmniej po dwa
Przemysł spożywczy
Jajecznica będzie daniem luksusowym. Jajka coraz droższe, zaczyna ich brakować
Przemysł spożywczy
Starbucks zredukuje menu o prawie jedną trzecią i zwolni 1100 osób w USA
Przemysł spożywczy
Potrzebna zrzutka 600 tys. na upadłość spółki Palikota. Pusta kasa i 1400 wierzycieli
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Przemysł spożywczy
Masło na Wielkanoc będzie jeszcze droższe. Nawet 12 złotych
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”