Aktualizacja: 19.04.2025 12:31 Publikacja: 13.10.2022 22:32
Podczas webinaru inaugurującego nową edycję programu #YouthEmpowered, Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, zachęcał młodych ludzi, by zawodowych wyborów dokonywali nie dla innych, lecz dla siebie - by kierowali się sercem i własnymi pasjami
Foto: materiały prasowe
Prawie pięć tysięcy młodych ludzi z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii wzięło udział w czwartkowym webinarze, który oficjalnie zainaugurował nową edycję programu #YouthEmpowered. Ta inicjatywa edukacyjna Coca-Cola HBC jest w tym roku w Polsce realizowana wspólnie z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości przy programie Moje finanse, pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej”.
- Doskonale rozumiemy wagę decyzji, jaką jest wybór ścieżki zawodowej i wyzwania związane z pierwszymi krokami na drodze do sukcesu. Chcemy wspierać w tym młodzież, dlatego dzielimy się naszymi kompetencjami- wyjaśnia Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, który był jednym z prelegentów czwartkowego webinaru. Opowiedział uczestnikom o swoich doświadczeniach
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Wbrew potocznym opiniom najmłodsze na rynku pracy pokolenie Z ma podobne oczekiwania wobec pracodawców i szefów...
Dwóch na trzech pracowników deklaruje, że w ich firmie funkcjonuje system premiowy, który nie zawsze uważają za...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Chociaż część pracowników chciałaby, by ich obecnego szefa zastąpił robot, to wyniki najnowszych badań naukowców...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas