Agnieszka Wnuk: Jak pozyskać wyborcę przedsiębiorcę

Przedsiębiorcy stanowią istotną grupę wyborców. Według analiz organizacji pracodawców nawet niebagatelne 14 proc. wyborców. To oni najlepiej wiedzą, co im doskwiera, a tym samym ogranicza rozwój gospodarczy kraju.

Publikacja: 04.08.2023 03:00

Agnieszka Wnuk: Jak pozyskać wyborcę przedsiębiorcę

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z moich doświadczeń we współpracy z przedsiębiorcami oraz w ramach organizacji biznesowych, jedną z największych bolączek jest brak przewidywalności i stabilności prawa podatkowego. Przy okazji zbliżających się wyborów warto bliżej przyjrzeć się temu tematowi. Tym bardziej że w programach wyborczych na razie dominują ogólne postulaty typu „uproszczenie podatków”, „jasny system podatkowy”, „obniżka podatków” czy też (w skrajnych przypadkach) zakwestionowanie zasadności podatków w ogóle…

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Prawne
Mariusz Ulman: Co zrobić z neosędziami, czyli jednak muchomorki, słoneczka i żabki
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Sezon partnerstwa fiskusa z podatnikiem to sezon wyborczy
Opinie Prawne
Pietryga: Tusk nie zatrzyma globalizacji, ale Chińczyków i Turków zatrzymać może
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Sztab Rafała Trzaskowskiego wszedł na minę
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Tę opinię rzecznika TSUE Adam Bodnar musi uważnie przeczytać