"Rz" sygnatariuszem deklaracji ws. bezpieczeństwa dzieci w internecie

Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak, minister cyfryzacji Marek Zagórski oraz przedstawiciele mediów - w tym m.in. "Rzeczpospolitej", którą reprezentował zastępca redaktora naczelnego Michał Szułdrzyński - podpisali „Deklarację współpracy na rzecz bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie”.

Aktualizacja: 01.10.2019 15:03 Publikacja: 01.10.2019 14:54

"Rz" sygnatariuszem deklaracji ws. bezpieczeństwa dzieci w internecie

Foto: Fotorzepa

Red

Deklarację podpisali też przedstawiciele Telewizji Polskiej, policji, NASK, Microsoftu, Interii, Wirtualnej Polski, „Dziennika Gazety Prawnej”, Orange, Play, Plusa, T-Mobile, ZPR (wydawca m.in. „Super Expressu”), Fratrii, CyberDefence24 i Salon24. 

- Pieniądze zarabiane na cyberprzemocy, patostreamie i pornografii to szlam internetu. Trzeba jak najszybciej działać i zmienić prawo, by odciąć od tych pieniędzy ludzi propagujących niebezpieczne treści. Dzieci nie mogą czekać na ochronę, za kilka lat może być już za późno. Podpisana dziś deklaracja współpracy to pierwszy krok w tym kierunku i bardzo ważne zobowiązanie – podkreśla Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Kod Innowacji - ruszył konkurs dla firm stawiających na nowe technologie w komunikacji z konsumentami
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Materiał Promocyjny
Polska na czele rewolucji technologii kwantowych
Materiał partnera
Technologie kwantowe: nauka tworzy szanse dla gospodarki
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni