19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 09:40 Publikacja: 06.04.2024 17:30
Kompleks usługowo-logistyczny Booster w Zabrzu - inwestycja LemonTree
Foto: Mat.prasowe
Kompleks Booster zaoferuje 111 tys. mkw. powierzchni usługowo-logistycznej i biurowej. Wokół znajdzie się ogólnodostępna przestrzeń ze strefą gastronomiczną i wystawienniczą, z której będą mogli korzystać lokalni artyści, by promować swoje prace. Zaplanowano też wielofunkcyjne boisko.
Elewację Boostera zaprojektuje pracownia Grupa 5 Architekci. Inwestycja LemonTree powstaje we współpracy z Commercecon.
Operator elastycznych powierzchni biurowych wchodzi do katowickiego budynku .KTW I.
W parku magazynowym MLP Poznań powstaje obiekt dla Havi Logistics. Hala ma być gotowa na początku drugiej połowy tego roku.
Firma weszła w 2024 rok z ambitnymi planami. Prace mogą objąć nawet 500 tys. mkw. powierzchni magazynowej.
Budowę piątego obiektu w kompleksie biznesowym City Park Wrocław rozpoczyna Ideal Idea. Budynek zaoferuje 15 tys. mkw.
Osiedla wkomponowane w wielofunkcyjne kompleksy są jak minimiasta, gdzie wszystko jest na wyciągnięcie ręki.
Osoby podróżujące pociągami przeżywają dziś koszmar. W nocy z 14 na 15 stycznia niekorzystne warunki atmosferyczne sparaliżowały polską kolej, sieci trakcyjne są oblodzone, a pociągi opóźnione już nawet dziesięć godzin.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością kolejowych przewoźników.
Ryanair podał informacje na temat konkretnych kosztów i opłat, które poniósł w wyniku chuligańskiego zachowania pasażera na pokładzie lotu z Dublina na Lanzarote z 9 kwietnia 2024 roku. Irlandzki przewoźnik wyliczył je na ponad 15 tys. euro.
Dopłaty nie zelektryfikują transportu ciężkiego, zrujnują za to ceny na rynku wtórnym i pozostaną kosztownym eksperymentem, co widać po rynku aut osobowych.
Czechy są naturalnym partnerem dla polskich firm do współpracy w zakresie transportu towarowego, zarówno w obrocie surowcami, jak i produktami gotowymi.
Zarząd Kanału Panamskiego niezrażony pogróżkami Donalda Trumpa zlecił konsorcjum firm i placówek naukowych z Francji i Belgii sporządzenie kompleksowego opracowania studium opłacalności modernizacji śluz tego szlaku wodnego. Nie podano tylko wartości tego zlecenia.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas