Aktualizacja: 22.11.2024 02:11 Publikacja: 17.05.2022 16:31
Foto: Mat. prasowe
Odnowiony obiekt firmy Atrium European Real Estate zaoferuje ponad 90 tys. mkw. powierzchni ze 150 lokalami handlowymi i usługowymi. Zakończenie renowacji jest planowane na wiosnę 2023 roku.
Remont
stołecznego centrum Atrium Promenada rozpoczął się w lutym. Obejmuje
kompleksową przebudowę wnętrz od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego
oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy.
Obiekt firmy DL Invest Group powiększył się o ok. 3,5 tys. mkw. powierzchni najmu. Oferuje 9,5 tys. mkw.
W budynku w centrum miasta będzie więcej biur i gastronomii.
Warszawski Ilmet, krakowska Plaza. Budynki znikną z powierzchni ziemi. Ustąpią miejsca nowocześniejszym obiektom.
To drugi obiekt sprzedany w tym roku przez gdańskiego inwestora, spółkę EDS Retail Park.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Mieszkania, biura, rozrywka. To wszystko wejdzie na teren części centrów handlowych. Bez zmian grozi im upadek.
Osiedle Fabrica Ursus to unikatowa inwestycja dewelopera Aurec Home, zlokalizowana w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Ursus w Warszawie. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesność z historią, oferując nie tylko komfortowe mieszkania, ale także bogatą infrastrukturę i doskonały dostęp do zielonych terenów. Sprzedaż kolejnego etapu już ruszyła.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Euro Styl z Grupy Dom Development wprowadza do sprzedaży ponad 160 mieszkań na wieloetapowym osiedlu w Rumi.
Deweloper znany ze współpracy ze spółdzielniami mieszkaniowymi rozszerza działalność. Akcjonariusze mają zadecydować o wypłacie z kapitału zapasowego.
W statystykach GUS od miesięcy nie widać spowolnienia aktywności inwestorów. Październik przyniósł jeszcze podkręcenie tempa.
Udział tego sektora rynku w tym roku przekroczy 45 proc. wartości zakupów. Tanie sklepy, mimo ograniczonej oferty, narzucają swój model innym sektorom, co przekładać się będzie na ograniczanie oferty na sklepowych półkach.
Takie sieci, jak Biedronka, Lidl czy Aldi, zdobyły już blisko połowę polskiego rynku spożywczego. Teraz będą zmniejszać ofertę na półkach, by zaoszczędzić. To problem dla klientów i producentów.
Sąd Najwyższy opowiedział się w środę przeciwko tzw. uchwałom negatywnym, czyli wyinterpretowanym.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas