Rzeczpospolita: Po trzech kwartałach br. sprzedaliście 1,24 tys. mieszkań, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Więksi i mniejsi konkurenci chwalą się dwucyfrowym tempem sprzedaży, rzędu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu procent. To celowa strategia?
Małgorzata Szwarc-Sroka, członek rady nadzorczej J.W. Construction: Celujemy w sprzedaż rzędu 1,5–2 tys. mieszkań rocznie. Obecna strategia wynika z tego, że wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości. My już byliśmy liderem, mieliśmy sprzedaż na poziomie 4 tys. lokali rocznie, dziś też moglibyśmy taki cel zrealizować. Ale wyciągnęliśmy wnioski z kryzysu, żadne wyścigi na wolumeny nas nie interesują, teraz priorytetem jest działanie na bezpiecznym poziomie, zapewniającym godziwe wyniki i przepływy finansowe. W III kwartale br. uzyskaliśmy marżę brutto ze sprzedaży 28 proc.