Aktualizacja: 14.09.2021 21:00 Publikacja: 14.09.2021 20:21
Premiera pełnej wersji „Medieval Dynasty” odbędzie się 23 września. Gra zbiera bardzo dobre opinie
Foto: materiały prasowe
Na 15 września zaplanowano premierę gry studia Creepy Jar „Green Hell" w wersji na PlayStation 4 na rynku japońskim. Tytuł będzie też prezentowany na cyfrowej edycji Tokyo Game Show 2021 pod koniec września. Środowa premiera w Japonii została połączona z wydaniem gry w pozostałych państwach regionu – Hongkongu, Malezji, Singapurze, Korei Południowej, Tajlandii oraz na Tajwanie. Zarząd studia podkreśla, że PlayStation 4 należy do najpopularniejszych konsol w Azji, a w samej Japonii liczba sprzedanych egzemplarzy wynosi ponad 9 mln sztuk, podczas gdy łącznie na całym świecie jest to około 115 mln. Zdaniem prezesa Krzysztofa Kwiatka grę może czekać kolejny okres wzmożonej popularności. „Green Hell" to symulator przetrwania w dżungli amazońskiej. Zadebiutował w formule tzw. wczesnego dostępu w sierpniu 2018 r., a premiera pełnej wersji odbyła się we wrześniu 2019 r.
Aby w tym roku frekwencja w kinach nie spadła, IV kwartał musi wypaść dużo lepiej niż rok temu. Na rezultatach może zaważyć kilka głośnych filmów.
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jeden z wiodących dzienników giełdowych i inwestycyjnych w Polsce, ogłasza nową ofertę prenumeraty, która daje czytelnikom wyjątkową okazję do czerpania zysków z najnowszych analiz, prognoz rynkowych oraz ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez zespół ekspertów.
Ekspercka wiedza z zakresu biznesu, ekonomii i prawa, książki i poradniki, nieograniczony dostęp do rp.pl i pro.rp.pl, newslettery oraz pięć nowych tygodników tematycznych – to wszystko obejmuje odnowiona i ubogacona oferta prenumeraty „Rzeczpospolitej” na przyszły rok.
To był prawdziwy rollercoaster. W ostatnich dniach kurs akcji Trump Media podlegał silnym wahaniom.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Zaczęło się przydzielanie ostatnich pieniędzy z Unii Europejskiej przeznaczonych na budowę sieci szybkiego internetu w Polsce. Kto je otrzyma, a kto nie?
Gra „This War of Mine” została włączona do zbiorów nowojorskiego Museum of Modern Art. Gra zrobiła takie wrażenie na kuratorach, że trafi do kolekcji stałej MoMA, w której są też między innymi prace van Gogha czy Picassa.
Bary karaoke narodziły się w Japonii w latach 70. XX wieku. Do Polski dotarły z opóźnieniem i wielkiej kariery nie zrobiły, jednak mają swoich fanów. Żyją bowiem wśród nas ludzie, którzy nie wstydzą się śpiewać w towarzystwie i w dodatku robią to dobrze. Gdzie się tego nauczyli? Odziedziczyli w genach czy może szlifowali na lekcjach muzyki w podstawówce? Młode pokolenie to najprędzej w domu, nucąc hity w grach komputerowych takich jak „Let's Sing 2022". To produkcja w sam raz na nadchodzący karnawał!
Streaming gier na podobnej zasadzie jak muzyki czy filmów wciąż raczkuje, ale po takie rozwiązanie, zamiast stałych nośników, będzie sięgać 90 proc. graczy.
Twórcy wojennej serii „Battlefield" opowiadali już o bitwach z czasów pierwszej i drugiej wojny światowej, Wietnamu czy Afganistanu, a także zapuścili się do 2142 roku. Tym razem pokazują dużo bliższą przyszłość, w której Rosja i Stany Zjednoczone po serii kryzysów gospodarczych rywalizują w cyklu mniejszych konfliktów rozgrywanych poza własnymi terytoriami.
Newzoo prognozuje, że w 2023 r. wartość rynku gier mobilnych przekroczy 100 mld dol. A już w 2021 r. tylko Top 5 gier na smartfony i tablety wygenerowało łącznie aż 10 mld dol.
Znów jest źle. Tym razem jednak to nie wirus zagraża ludzkości ani żaden terrorysta, tylko pasożyt pozaziemskiego pochodzenia, który w ciągu roku rozprzestrzenił się po całej Ziemi. Zarażonych ludzi zamienia w istoty znane z horrorów. To żywe trupy, krwiożercze, ale niezbyt inteligentne stworzenia, które najlepiej po prostu zabić.
W tym roku seria „Call of Duty" zaprasza swoich fanów na fronty II wojny światowej. Krótka, zaledwie sześciogodzinna, kampania dla samotnych graczy opowiada o operacji „Feniks".
„Cyberpunk" to najbardziej skomplikowany projekt w naszej 27-letniej historii. Ta premiera wiele nas nauczyła. Dała nam kopa i zmotywowała do zmian – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas