Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Różnice w zwyczajach zakupowych kobiet i mężczyzn wcale się nie zmniejszają. Pandemia spowodowała, że część z nich jeszcze mocniej się zaznaczyła.

Publikacja: 07.03.2021 21:00

Postawy zakupowe. W sklepie jesteśmy inni

Foto: pexels.com

Z danych GfK Polonia, które „Rzeczpospolita" opisuje jako pierwsza, wynika, że płeć jest dużym czynnikiem różnicującym postawy zakupowe. Ogółem kobiety oczekują większej personalizacji w produktach i usługach – chętniej wybierają oferty dopasowane do ich potrzeb. Ważniejsza niż dla mężczyzn jest dla nich relacja ceny do jakości oraz przywiązanie do marek.

Eko dla kobiet

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”