Nowe lokalizacje, planowane do otwarcia na ten i przyszły rok, zaoferują niemal 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, tworząc nawet 400 nowych miejsc pracy. Firma podaje w komunikacie, że inwestycja będzie warta w sumie ponad 25 mln euro. Rozbudowa zwiększy liczbę lokalizacji Primark w Polsce do 10 oraz poszerzy powierzchnię handlową o ponad 25 proc.
Czytaj więcej
Tylko w trzecim kwartale na polskim rynku handlowym zadebiutowało 15 nowych marek. Mimo spowolnienia w sektorze i spodziewanego kryzysu.
Gdzie powstaną nowe sklepy Primark
Nowe sklepy powstaną w Felicity w Lublinie, Atrium Biała w Białymstoku oraz w centrum handlowym Promenada w Warszawie. Otwarcia zaplanowano na lata finansowe 2025/2026 i 2026/2027.
- Rozwój naszej działalności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nieustannie jest dla nas priorytetem. Polska to dla nas strategiczny rynek, a cztery lata po otwarciu pierwszego sklepu zbudowaliśmy silny biznes - mówi Maciej Podwojski, szef Primark w regionie.
Primark zadebiutował w Polsce cztery lata temu, otwierając swój pierwszy sklep w Galerii Młociny w Warszawie. Od tego czasu marka się rozwija, rozszerzając swoją sieć do siedmiu lokalizacji, posiadając sklepy w Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi i Bydgoszczy.