Kto najbardziej kocha Walentynki? Handel i branża luksusowa

Dotyk luksusu lub przynajmniej kieliszek dobrego alkoholu – to Walentynki z perspektywy handlu. Oferta jest szeroka. Także dla samotnych.

Publikacja: 13.02.2024 14:36

Kto najbardziej kocha Walentynki? Handel i branża luksusowa

Foto: Adobe Stock

Zainteresowanie luksusowym wellness osiągnęło najwyższy poziom w historii — zauważają analitycy. Choć Walentynki to obchodzone 14 lutego święto zakochanych i imieniny św. Walentego, kapłana rzymskiego, uwięzionego i skazanego za pomaganie zakochanym, to obecnie w tym dniu szczególnie zakochani są sprzedawcy, bo oznacza on szansę na zwiększone zakupy, podobnie zresztą jak inne święta w kalendarzu.

Badająca rynki firma Euromonitor International spodziewa się, że luksusowe prezenty przesuną się w kierunku doświadczeń i stylu życia, a konsumenci będą inwestować w takie przeżycia jak wizyty w spa i zabiegi odnowy biologicznej, luksusowe podróże, wyśmienita kuchnia czy inne ekskluzywne wydarzenia.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Handel
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedzielę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”