Sieć supermarketów znów będzie racjonować papier toaletowy

Costco po raz kolejny wprowadza racjonowanie papieru toaletowego, ręczników papierowych i środków czystości. Z prozaicznych powodów.

Publikacja: 27.09.2021 13:08

Sieć supermarketów znów będzie racjonować papier toaletowy

Foto: Bloomberg

Konsumenci w USA znów będą musieli się zmierzyć z racjonowaniem produktów w sklepach. Sieć Costco, jedna z największych sieci handlowych w tym kraju, wprowadza bowiem ponownie racjonowanie papieru toaletowego, ręczników papierowych i środków czystości. Powodem jest tym razem nie tyle sama pandemia koronawirusa i rozprzestrzenianie się wariantu Delta, co bardziej prozaiczny kłopot z łańcuchem dostaw.

Costco ma bowiem problemy ze zapewnieniem odpowiedniej liczby ciężarówek, kierowców i kontenerów transportowych, aby dostarczać towary do sklepów. Kłopoty te wynikają pośrednio z pandemii Covid-19, ale także rosnącej inflacji, niedoboru kontenerów, poważnych opóźnień w portach oraz problemów z produkcją.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd