Sieć supermarketów znów będzie racjonować papier toaletowy

Costco po raz kolejny wprowadza racjonowanie papieru toaletowego, ręczników papierowych i środków czystości. Z prozaicznych powodów.

Publikacja: 27.09.2021 13:08

Sieć supermarketów znów będzie racjonować papier toaletowy

Foto: Bloomberg

Konsumenci w USA znów będą musieli się zmierzyć z racjonowaniem produktów w sklepach. Sieć Costco, jedna z największych sieci handlowych w tym kraju, wprowadza bowiem ponownie racjonowanie papieru toaletowego, ręczników papierowych i środków czystości. Powodem jest tym razem nie tyle sama pandemia koronawirusa i rozprzestrzenianie się wariantu Delta, co bardziej prozaiczny kłopot z łańcuchem dostaw.

Costco ma bowiem problemy ze zapewnieniem odpowiedniej liczby ciężarówek, kierowców i kontenerów transportowych, aby dostarczać towary do sklepów. Kłopoty te wynikają pośrednio z pandemii Covid-19, ale także rosnącej inflacji, niedoboru kontenerów, poważnych opóźnień w portach oraz problemów z produkcją.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
BSH przenosi dawną fabrykę Zelmera. Projekt za 600 mln zł
Handel
Meblarski potentat zamyka fabrykę. Kilkaset osób straci pracę
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity