Biedronka chce przyspieszyć rozwój swoich pracowników i zwiększyć grono menedżerów. Wkrótce wystartuje program „Akcja Operacja”, który ma wyłowić nowe talenty w obszarze sprzedaży, logistyki oraz łańcucha dostaw.
Czytaj więcej
Sieć kawiarni Starbucks zdecydowała się na diametralną zmianę reguł przyjmowania gości w swoich lokalach. Nie będzie już mowy o przesiadywaniu godzinami w kawiarniach i korzystaniu z toalety, bez kupienia czegokolwiek.
Program wdrożeniowy rozpocznie się w maju 2025 roku i potrwa przez 14 miesięcy. W tym czasie uczestnicy będą pracować w zespole logistyki lub łańcucha dostaw, aby holistycznie poznać biznes Biedronki i mechanizmy funkcjonowania sklepu – informuje sieć w komunikacie.
Program ma być dostosowany do konkretnego doświadczenia danej osoby i umożliwiać poznanie specyfiki pracy na stanowiskach sprzedawcy-kasjera, zastępcy kierownika sklepu oraz współpracę z kierownikiem operacji i sprzedaży.
Nowy program rekrutacyjny w Biedronce. Sieć obiecuje atrakcyjne wynagrodzenie
Już od pierwszego dnia Biedronka oferuje kandydatom wynagrodzenie sięgające 8,5 zł brutto, a także samochód służbowy do użytku prywatnego z kartą paliwową, prywatną opiekę medyczną za 1 zł dla nich i rodziny oraz pakiet ponad 20 benefitów, w tym kart Multisport czy e-kodów na zakupy.