Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2025 12:30 Publikacja: 01.11.2024 16:27
Starbucks chce uprościć menu
Foto: Bloomberg
Barista ręcznie zapisujący imię klienta i wiadomości na kubkach wraca do łask – poinformował nowy prezes Starbucks, Brian Niccol podczas kwartalnej telekonferencji dotyczącej wyników finansowych. Jest to część jego strategii przywracania dawnej atmosfery kawiarni w Starbucks i dodania „ludzkiego akcentu”.
Starbucks planuje także przywrócić stacje samoobsługowe z dodatkami w swoich lokalach. Firma usunęła je na początku pandemii w 2020 roku. „Nasi klienci o to proszą, a nasi bariści mówią, że to pomogłoby im przyspieszyć realizację zamówień” - powiedział Niccol.
Jak donosi Reuters, brazylijski przemysł kawowy stoi w obliczu poważnego kryzysu. Zapasy kawy się kończą, a maga...
Choć zadłużenie sektora przekracza 400 mln zł, to jednak firmy są zadowolone z wyników. I spodziewają się, że ko...
Jedna z największych sieci fast-food na świecie przenosi centralę do Teksasu, choć jeszcze nie tak dawno jej peł...
W 2024 r. ruch w tego typu lokalach gastronomicznych spadł o 3,6 proc., choć inne formaty typu fastfood zyskały...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Zmieniający się klimat i ekstremalne zjawiska pogodowe, z jakimi mieliśmy do czynienia w zeszłym roku, spowodowa...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas