Nowy prezes Starbucks chce uprościć menu i przyciągnąć klientów

Starbucks przywraca ręcznie wypisywane imiona markerem na kubkach oraz stacje samoobsługowe z cukrem i śmietanką, by odzyskać klientów – informuje CNN.

Publikacja: 01.11.2024 16:27

Starbucks chce uprościć menu

Starbucks chce uprościć menu

Foto: Bloomberg

Barista ręcznie zapisujący imię klienta i wiadomości na kubkach wraca do łask – poinformował nowy prezes Starbucks, Brian Niccol podczas kwartalnej telekonferencji dotyczącej wyników finansowych. Jest to część jego strategii przywracania dawnej atmosfery kawiarni w Starbucks i dodania „ludzkiego akcentu”.

Starbucks planuje także przywrócić stacje samoobsługowe z dodatkami w swoich lokalach. Firma usunęła je na początku pandemii w 2020 roku. „Nasi klienci o to proszą, a nasi bariści mówią, że to pomogłoby im przyspieszyć realizację zamówień” - powiedział Niccol.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Gastronomia
Rekord! Zamówił w rok 865 dostaw jedzenia. Głównie kebabów
Gastronomia
Burger drwala wrócił do McDonald's. Cena na sezon 2024/2025
Gastronomia
Polaków stać na coraz mniej schabowych i pizzy. W Polsce drożej niż we Włoszech
Gastronomia
Popularna sieć restauracji amerykańskich na skraju bankructwa
Gastronomia
Zatrucie w McDonald’s: coraz więcej chorych. Lekarze ostrzegają przed „bardzo poważną chorobą”
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10