TVN nie oddaje pozycji lidera

Największe kanały telewizyjne rządzą na rynku mediowych marek

Publikacja: 28.11.2014 02:04

TVN nie oddaje pozycji lidera

Foto: Rzeczpospolita

Najmocniejsze marki w świecie polskich mediów należą w tegorocznej edycji rankingu do trzech największych grup telewizyjnych. Choć największe kanały po scyfryzowaniu naziemnej telewizji tracą udziały w rynku, ich marki pozostają silne. Pracuje na nie cały szereg mniejszych rosnących kanałów tematycznych oraz ogólna niesłabnąca popularność telewizji.

Po kilku kryzysowych latach ubiegły rok był w branży nieco bardziej optymistyczny reklamowo. W trudnych czasach TVN ostrożniej inwestował w drogie rozrywkowe nowości, jesienią ubiegłego roku postawił np. tylko na jedną – hybrydową telenowelę „Wawa non stop", z której kontynuacji szybko zresztą zrezygnował. Jego ramówkę ciągnęły sprawdzone hity: „Mam talent!", „MasterChef" czy „Kuchenne rewolucje".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego