Bank Pekao S.A. poszerza paletę usług dostępnych w aplikacji PeoPay, które ułatwiają klientom prowadzenie działalności gospo-darczej, koncentrując się na wyróżnieniu opcji dedykowanych klientom firmowym. Wśród nowości znalazły się m.in.:
• Łatwe przejście do wniosku o dodatkowe finansowanie: dodana na pulpicie sekcja „Pożyczka Przekorzystna Biznes” umożliwia szybki dostęp do procesu wnioskowania o pożyczkę, z którego klienci Pekao mogą korzystać już od kilku miesięcy.
• Łatwe przełączanie się między profilami: dodatkowa funkcja umożliwia jeszcze łatwiejsze przełączanie się pomiędzy profilem indywidualnym i firmowym z poziomu pulpitu.
• Rozróżnienie profilu firmowego: po przełączeniu na profil firmowy, klient od razu jest na jego pulpicie. Wprowadzone ozna-czenie profilu firmowego, jakim jest teczka na belce nawigacyjnej, ułatwia poruszanie się między profilami.
• Personalizacja tła aplikacji: klienci łatwo odróżnią, na którym profilu aktualnie są, dzięki opcji personalizacji tła aplikacji. Funkcja ta, znana już klientom indywidualnym, teraz jest dostępna także dla klientów firmowych.
Wprowadzone rozwiązania ułatwiają bankowanie osobom, które prowadzą firmy. W sposób maksymalnie prosty i intuicyjny kierują klienta do oczekiwanych funkcji, łącznie z przełączaniem profili.
– Bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów, zwłaszcza w zakresie digitalizacji procesów, aby mogli załatwić wszystkie ważne sprawy w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą koncentrować się na swoim biznesie, a dyspozycje składać w kanałach zdalnych. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy, mają zbliżać bankowanie do biznesu, ułatwiać prowadzenie firmy oraz podnosić komfort użytkowania aplikacji i serwisu. Widzimy, że nasi klienci indywidualni chętnie korzystają z opcji personalizacji aplikacji PeoPay, dlatego rozszerzamy te opcje również na profil dedykowany klientom firmowym – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.
Więcej informacji na temat aplikacji PeoPay: https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowosc-elektroniczna/Peopay.html
Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z 324 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje 7 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (Pekao okazało się najbardziej odpornym bankiem w Europie, zajmując pierwsze miejsce w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA w 2023 roku wśród 70 banków). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie ok. 20 mld zł w ciągu dekady.
Materiał Partnera