Euro 2024 to emocje nie tylko sportowe. Spółki giełdowe wydają krocie na sponsoring

Najwyższe notowania mają Francuzi. Ale najwięcej warci są Anglicy. Polska jest w drugiej dziesiątce. W tym roku wydatki sponsoringowe na futbol mogą jednak u nas spaść.

Publikacja: 14.06.2024 04:30

Orlen współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w charakterze sponsora generalnego zarówno repre

Orlen współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w charakterze sponsora generalnego zarówno reprezentacji mężczyzn, jak i kobiet

Foto: Adobe stock

Już w piątek meczem Niemców ze Szkotami rozpoczną się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024, których gospodarzem są nasi zachodni sąsiedzi. Udział w turnieju wezmą 24 narodowe reprezentacje. Wśród nich będzie też drużyna polska, która trafiła do grupy D. Pierwszy mecz zagra w najbliższą niedzielę z Holandią, a następnie 21 czerwca z Austrią i 25 czerwca z Francją. Wyjście z grupy będzie bardzo trudne, ale jak to bywa w sporcie, nie jest niemożliwe.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes
Liczba fuzji spadła, ale i tak jest duża
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Francja naciska na Polskę w sprawie zakupów zbrojeniowych
Biznes
Walka o lepszy ład korporacyjny w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
Biznes
Polska odkręca kurek z pieniędzmi na AI. Chodzi o miliardy złotych
Biznes
Pragmatyczna transformacja – dobre rozwiązanie na trudny czas