Apple postawił na gogle zamiast bota. I zawiódł

Okulary mieszanej rzeczywistości Vision Pro nie przypadły rynkowi do gustu. Konsumentów zaskoczyły wysoką ceną, a inwestorzy przecenili akcje spółki.

Publikacja: 09.06.2023 03:00

Okulary mieszanej rzeczywistości Vision Pro nie przypadły rynkowi do gustu

Okulary mieszanej rzeczywistości Vision Pro nie przypadły rynkowi do gustu

Foto: Bloomberg

Oczekiwania związane z prezentacją pierwszego nowego produktu Apple’a były wygórowane. Poprzednie premiery pierwszego iPhona, MacBooka czy iPada okazały się przełomowymi. Czy i taką technologią okażą się gogle Vision Pro, które oferują możliwość obcowania z rozszerzoną (AR) i wirtualną rzeczywistością (VR), dziś trudno wyrokować, ale jedno jest pewne – koncern z logo nadgryzionego jabłka znowu mocno zaskoczył.

W czasie, gdy wszystkie firmy próbują odpowiedzieć na wyzwanie postawione przez OpenAI i stworzyć własną zaawansowaną sztuczną inteligencję lub zaimplementować ChatGPT w twórczy sposób we własnych produktach i usługach, Apple idzie pod prąd. Do tego oferując rozwiązanie, które na rynku jest już obecne od lat i dotąd nie przebiło się ze swojej niszy.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji
Biznes
Amerykanie reagują na uszkodzenia podmorskich kabli internetowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową